alner Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Hei, temperaturen på vannet går ganske fort opp til opp i mot rødt, men går fort ned til normalt når jeg kjører, den går med andre ord litt bananas. Har ikke kokt over (enda), det virker som det slår inn ekstra kjølingskrefter når det nærmer seg rødt. - vannpumpe? - termostat ? - luft i systemet ? Hvorfor skjer dette?
///Naitsirk Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 hmm... Viskosekobling kanksje?? Den går varm når du står stille bare eller?
alner Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Ikke bare når den står stille, men mest da (har bare hatt dette problemet en dag...)
jørn_318i Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 høres ut som kjølevifte problem , sleit med det på 318 min og der var viskosekoblinga deff.
Torbjørn H Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Bare for å eliminere det mest opplagte, du har nok væske på tanken ja?
wabby Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... highlight= Tror du er i samma båt som meg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå