oledra Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har pedaler og slavesylinder til clutchpedal. Henger sammen med ratt og rattstamme. Kan selges hver for seg. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Åssen er det å bytte til manuellt pendalsett a? Mye jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 må ut med rattstammen, og det er trangt som helvete. (har jeg hørt), men det lar seg gjøre. har du hovedsylinderen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Har alt sammen fra en høggd 525i -89. Litt jobb å skifte ja. Men å demontere var enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Veit ikke, er det snakk om kun pedaloppsett med sylinder slavesylinder til clutch. ca 600 pluss frakt. For hele med ratt tenningslås og brytere. 1000,- pluss frakt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Okei, for min del så er det pedalsett og slavesylinder=) Men er jævlig short på cash den månden her så får se om jeg kan få skrapa sammen no gryn:P Men hvordan blir det med utveksling når jeg har automat diff a? om jeg bygger om til manuelle lissom:P ser det er noen som mener på att bilen får veldig lav toppfart da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Opp......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Men jeg må kansje ha annen mellom aksel også for å bygge om til manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 kan gi deg 500,- pluss frakt for hovedsylinder med rør og hydraulikkveskebeholder. (alt på bildet du la ut utenom slavecyl.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Men jeg må kansje ha annen mellom aksel også for å bygge om til manuell? Tror du må skifte mellomaksling da jeg mener lengden på gearkasse er annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 kan gi deg 500,- pluss frakt for hovedsylinder med rør og hydraulikkveskebeholder. (alt på bildet du la ut utenom slavecyl.) Du mener denne sylinderen ved clutchpedal med veskebeholder? Uten pedaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 jepp. alt bortsett fra slavesylinderen nederst til venstre på tegningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 jepp. alt bortsett fra slavesylinderen nederst til venstre på tegningen. Ser nå at den hovedsylinderen har ikke har vesketank. Hovedsylinderen går inn på samme tank som bremsevæske. Du får med denne tanken og alt røroppl. til slavesylinderen for kr 500.- pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 har du gidda å ta et bilde av der røret går inn på tanken? ble litt usikker på hvordan det blir å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå