Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Kai-P fra Vestfold avd. tok turen ned til Telemark for å se hvordan onsdagstreffene oppleves der nede. Møtte opp på Kvalitet gatekjøkken (navnet er kanskje noe overdrevet?)

og der sto det BMW og ventet på oss.

1 stk E30 touring, 1 stk E36 compact (med jenter bak rattet faktisk) 1 stk E34 touring, 1 stk E36 sedan, 1 E30 320i.

Jeg og Kai-P kom jo også i hver vår E36, så det ble E36 som var i flertall denne gangen :)

Ferden gikk så ut av Skien og inn på e18 mot Larvik og Stavern. Endte opp på en kjent plass for oss fra Vestfold og det kom også 2-3 BMWer hit og sluttet seg til oss, bl.a en lokal E30 M3.

Fin tur var det jo, men kanskje litt lite spennende å kun kjøre europaveien.. =)

Bilder:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=542366

Skrevet

Evo ja. Eneste i sitt slag kan man vel egentlig si :)

Trodde faktisk det skulle være litt flere bimmere enn som så på disse Skien-treffa jeg.

Skrevet
Den m3'n er jo evo og greier den vel?

Så tar dere en SÅNN tur uten å si ifra til meg.. Skuffende;)

Det var vel tråd her inne og på bmwccn.no samt at alle medlemmer fikk sms ;)

Skrevet

Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! )

Skrevet
Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! )

Vi i Vestfold sendte ut sms til alle våre medlemmer om turen ;)

Skrevet

Gjort av Alpinaene Fliid?

Skal dereeha noen fler sånne treff i år? Ikke umulig jeg kommer bort en liten tur da :wink:

Skrevet

Takk for et hyggelig treff, er trivelig å treffe folk i andre avdelinger også.. :) Bra bilder, Thomas, tok noen få jeg også, beklager den tvilsomme kvaliteten, folkens.. :wink:

gpfo2g177niqy9d26bid.jpg

5rr0gjd6qwba9uyl7iot.jpg

3ihuy53ea5ywecozzjay.jpg

jti28b1fdo5oxelybcch.jpg

syo5galc1zr872vr732m.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...