Dr_S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Jeg og Kai-P fra Vestfold avd. tok turen ned til Telemark for å se hvordan onsdagstreffene oppleves der nede. Møtte opp på Kvalitet gatekjøkken (navnet er kanskje noe overdrevet?) og der sto det BMW og ventet på oss. 1 stk E30 touring, 1 stk E36 compact (med jenter bak rattet faktisk) 1 stk E34 touring, 1 stk E36 sedan, 1 E30 320i. Jeg og Kai-P kom jo også i hver vår E36, så det ble E36 som var i flertall denne gangen Ferden gikk så ut av Skien og inn på e18 mot Larvik og Stavern. Endte opp på en kjent plass for oss fra Vestfold og det kom også 2-3 BMWer hit og sluttet seg til oss, bl.a en lokal E30 M3. Fin tur var det jo, men kanskje litt lite spennende å kun kjøre europaveien.. =) Bilder: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=542366 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Den m3'n er jo evo og greier den vel? Så tar dere en SÅNN tur uten å si ifra til meg.. Skuffende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Den m3'n er jo evo og greier den vel? Ser ut som den gamle Sport Evoen til en fra Stavanger-distriktet som er her inne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Evo ja. Eneste i sitt slag kan man vel egentlig si Trodde faktisk det skulle være litt flere bimmere enn som så på disse Skien-treffa jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 hmmm... du fikk med et bilde av jentene også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Off, ka me den lille Puntoen som hadde sneket seg inn mellom grombilene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Den m3'n er jo evo og greier den vel?Så tar dere en SÅNN tur uten å si ifra til meg.. Skuffende;) Det var vel tråd her inne og på bmwccn.no samt at alle medlemmer fikk sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Er ikke medlem av ccn enda jeg:) Og den tråden har gått meg hus forbi! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodeglæppen Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 hei.. hvor kommer infoen hvor treffene skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 bmwccn.no hovedsakelig, men ganske ofte lages det en tråd her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 synd m3en dro når jeg kom, men ellers var det ett hyggelig treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! ) Vi i Vestfold sendte ut sms til alle våre medlemmer om turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Gjort av Alpinaene Fliid? Skal dereeha noen fler sånne treff i år? Ikke umulig jeg kommer bort en liten tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Takk for et hyggelig treff, er trivelig å treffe folk i andre avdelinger også.. Bra bilder, Thomas, tok noen få jeg også, beklager den tvilsomme kvaliteten, folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå