Gå til innhold

Litt bilder fra dagens tur til Skien


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og Kai-P fra Vestfold avd. tok turen ned til Telemark for å se hvordan onsdagstreffene oppleves der nede. Møtte opp på Kvalitet gatekjøkken (navnet er kanskje noe overdrevet?)

og der sto det BMW og ventet på oss.

1 stk E30 touring, 1 stk E36 compact (med jenter bak rattet faktisk) 1 stk E34 touring, 1 stk E36 sedan, 1 E30 320i.

Jeg og Kai-P kom jo også i hver vår E36, så det ble E36 som var i flertall denne gangen :)

Ferden gikk så ut av Skien og inn på e18 mot Larvik og Stavern. Endte opp på en kjent plass for oss fra Vestfold og det kom også 2-3 BMWer hit og sluttet seg til oss, bl.a en lokal E30 M3.

Fin tur var det jo, men kanskje litt lite spennende å kun kjøre europaveien.. =)

Bilder:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=542366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget egen tråd for dette treffet spesifikt her og på bmwccn, det ble ikke sendt ut sms da dette er Onsdags treff. I tilegg (!) så ligger detterminliste på Bmwccn og bimmers. Så ikke klubben sin feil at folk ikke komemr hvertfall. : ) Takker alle som møtte opp i går, det var ett kjempe hyggelig treff! Styret takker og ønsker alle velkomne til neste treff! (Ja, veien var noe trasig å kjøre, men får gjøre bedre neste gang! )

Vi i Vestfold sendte ut sms til alle våre medlemmer om turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...