RemyNG Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Har noe små og store deler liggende som må bort orginal 320/323 bakpotte en hvit blinklys foran venstre tror jeg deksel over radiator frontlykter Bosch venstre glass ødelagt har noe felger liggende og som ligger og støver 2 stk 17" Replica felger den ene er kantkjørt 2 stk 15" bmw felger 2 par grill nyrer gamle typen. Tåkelys glass orginal Speiljusterer Hovedlys bryter delene må bort så ser du noe du vil ha så bare si ifra eller så går alt på dynga i løpet av neste uke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lloydsb Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 h7 eller h1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lloydsb Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 h7 eller h1? framlyktene Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 det er H1 pærer på dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 liten bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladsild Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Kanskje vaske felgene før du tar bilde? blir mer selgbar da Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChiP^ Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 hva skal du ha for de orange blinkersene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer_Man Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Jeg er interessert i tåkelysa. Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 bump, felga er vaska hvertfall. dem går på dynga på torsdag senest. hele haugen går for 600kr utenom blinklysa som er solgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladsild Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 skal du kaste felgene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 ja felgene og alt kan ikke ta det med meg på grunn av jeg flytter nå og har altfor mye ting med så jeg må prioritere litt så noe må ofres. Og får ikke satt dem igjen hos foreldrene mine for vi ikke er ikke helt på talefot lenger. Derfor går hele haugen, Felger og delene enten på dynga eller for 600kr som tilsvarer leie av tilhenger og betaling til søppeldynga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladsild Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Kjedelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 jepp men sånn er det her er det mulig og få noe ut av disse delene. Felgene har ganske godt gummi på med gode spor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladsild Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Jeg bor på feil side av landet til å hjelpe deg her gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 haha jepp får vel sende ut noe deler på E18 mens jeg kjører mot Stavanger nei men nok OT bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts