RemyNG Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Har noe små og store deler liggende som må bort orginal 320/323 bakpotte en hvit blinklys foran venstre tror jeg deksel over radiator frontlykter Bosch venstre glass ødelagt har noe felger liggende og som ligger og støver 2 stk 17" Replica felger den ene er kantkjørt 2 stk 15" bmw felger 2 par grill nyrer gamle typen. Tåkelys glass orginal Speiljusterer Hovedlys bryter delene må bort så ser du noe du vil ha så bare si ifra eller så går alt på dynga i løpet av neste uke.
Gladsild Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Kanskje vaske felgene før du tar bilde? blir mer selgbar da
RemyNG Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 bump, felga er vaska hvertfall. dem går på dynga på torsdag senest. hele haugen går for 600kr utenom blinklysa som er solgt.
RemyNG Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 ja felgene og alt kan ikke ta det med meg på grunn av jeg flytter nå og har altfor mye ting med så jeg må prioritere litt så noe må ofres. Og får ikke satt dem igjen hos foreldrene mine for vi ikke er ikke helt på talefot lenger. Derfor går hele haugen, Felger og delene enten på dynga eller for 600kr som tilsvarer leie av tilhenger og betaling til søppeldynga.
RemyNG Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 jepp men sånn er det her er det mulig og få noe ut av disse delene. Felgene har ganske godt gummi på med gode spor.
Gladsild Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Jeg bor på feil side av landet til å hjelpe deg her gitt
RemyNG Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 haha jepp får vel sende ut noe deler på E18 mens jeg kjører mot Stavanger nei men nok OT bump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå