Robingranly Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Heisann, var på vei til å skifte bremseskjoldene bak på min e46, men nå er jeg ikke sikker på hvor mange NM jeg skal stramme til på senterbolten i navet, noen som har 1 svar? hadde vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Søkte litt på nettet: I denne tråden http://forums.roadfly.com/forums/bmw/bm ... 405-1.html, så sier Bently manualen at det skal vær 214 ft-lbs torque = 290 Nm. Noe som sikkert er riktig da haynes boken min til e36[/] sier det skal vær 250Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Full gass med muttertrekker bruker å funke, men 290Nm høres kke galt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Ifølge TIS er 250 Nm. Se nederste i tabell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå