m-kenneth Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 ka e som e gale med blokkene?? koffer må de overhales
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Har bare en blokk nå. Den er i orden, men toppakning gikk på motor, så det kom vann i olja. Den må ikke overhales, men jeg personlig ville iallfall ha påkostet nye slitedeler(lager og stempelringer) før jeg monterte en blokk som har gått nesten 300.000km. Men nei, den MÅ ikke overhales, men er ingen dum ide å gjøre det..
m-kenneth Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 har du topp til m20b25 motoren også eller er dt bare blokken som selges for 1500kr??
Gjest Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Har ikke topp. komplett blokk går for 1500kr. kan få med starter og dynamo også.
m-kenneth Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Har ikke topp. komplett blokk går for 1500kr. kan få med starter og dynamo også. så det er bare å montere og hive på en topp så ska den starte eller må eg skru den sammen og??
Gjest Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Den er ikke demontert, så bare å hive på en topp, ledningsnett osv.
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Ja det har jeg. Men da må jeg demontere blokka. Du har ikke bruk for komplett blokk da? Får kome med bud hvis du bare skal ha veiva:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå