Espen87 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Jeg skall eu kontrolere bilen min 318 e36 men har ikke orginal rattet med airbag, så lampa blinker. er det noen måte å kople ut den lampa på? eller bare må jeg ha ratt med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 du MÅ ha ratt med airbag, sier seg jo selv. Det har med din egen sikkerhet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Du må nok bytte ratt til EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Liten sort eletroteipbit på instrumentpanelet gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Eller du kan ta ut pæren i instrumentet, men for all del sett den tilbake etterpå så en eventuell neste eier er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weedar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Dette burde vel strengt talt ikke fikles med.. Få deg et ratt med Airbag,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 er jo bare å ta ut pæra i instrumentet, så slipper du den lysinga av airbaglampe. samme om du har airbag eller ikke er opp til deg selv.. men får det eu godkjent bare ta ut pæra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 fikk en 1er feil da min lampe lyste, var bare og resete den da. men da fant kontrolør ut at alle airbagger kom ut ved kolisjon.. e39 98 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 dumt å fjerne lampa! den skal lyse i et sekund eller to for å vise at den sjekker. Det vet alle Eu-kontrollfolka. få på brukt airbagratt hvis du har lite kroner og har mistet eller ødelagt det gamle. orig sportsrattet er ganske fett, det. se på ebay.de feks. ellers finnes mange ettermarkeds med airbag som er kule kjør aktivt, men sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 i min 92 blinker det ikke, ennå jeg har m-tech ratt, men er vel kanskje ikke airbag på 92'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 har airbag jeg på min 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Bare for å "stjele" tråden litt. Airbaglyset på min lyser i ca 1 minutt etter jeg starter opp bilen. Har ikke hatt av rattet, men har hatt ute speedo. Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Får du virkelig ener på airbag lyset? Er dette ett punkt på Eu kontrollen? Det skal jo være mulig å lege ut Airbagen når du har barnesete fremme, og da dukker jo lyset opp. Har selv en e39, der airbag på passasjersiden ikke vil løse ut, og jeg har lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå