fast Dog Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Har denne motoren dette filteret? hvordan er det med bypass til egr? Vet commomrail motoren har dette, men lurer på denne motoren har noen av disse tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Meg bekjent er det ikke et veivhusventilasjonsfilter på denne motoren som skal kunne bli tett og dermed kunne medføre til turbohavari. I så fall skulle pappa sin hatt turboras for veldig lenge siden. Har ikke sette EGR bypass på disse, men regner med du skal kunne trekke ut vakuumslangen og blende denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 på min, riktignok omega 2,5td men samme motorn, egr blenda jeg med aluplate, ikke riv av ting, det kan fort kødde med nødprogrammet. den aluplate bare lager du som tilkoblinga til innsuget og skrur sammen igjen. enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 da jeg hadde tds, spurte jeg om akkurat det filteret på gs. de sa det ikke var et slikt filter på denne motoren, og at man ikke burde kjøre såå lenge på hvert oljeskift. hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 15 000km intervall på olje og filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå