Nordnes Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 takk,takk Er desverre ikke min supra er Naboen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Da var Delene endelig kommet Tok 2 hele uker Jaja, Blir nå bytting av Clutch, og montering av Shortshift på Torsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Huff, hadde glømt helt av denne tråden Er gjort lite med bilen utvending, har mest bare kjørt å kjørt og byttet deler osv. Har fått byttet: Clutch Bærekule V.s E60 M-tech girkule Veivhusventilasjonslange fra topplokk og ned termostat Gir- og hanbrekkmansjetter med M/// sømmer ellers tatt service på bilen osv. Har også vært på "Sladdetreff" eller Frikjøring på bane 2 helger nå. Slenger med noen bilder og filmer Filmer: : første bilen er jeg : ca. på 0.40 : 0.15) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Liten Skriftlig Update Har gjort innkjøp av Ny sub og kasse Har også Bestilt M-tech front og Tåkelykter med Linselys(skal ha Xenon,og ser bedre ut med linse) Kommer Bilder når jeg har noe å ta bilde av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Stå på HELFNER! Blir vel bra etterhvert den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 HELFNER?? Som i paradise Helfner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Håper det blir bra..Tok jo litt tid før jeg klarte å få ut finger å begynne å bestille deler Ikke noe Helfner fra paradise her Har fått et kallenavn som "hefner" som ble omgjort til "helfner" når han var på paradise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 glad du byttet ratt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Se der ja.. Der va den karn innpå her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Alt for koselig at du har sånn "blogg" Virke alt for serisøt til å være dæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Alt for koselig at du har sånn "blogg" Virke alt for serisøt til å være dæ hahaha Du kjenne no han helfner! Han blei jo mye mer seriøs etter paradise hotel deltagelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Alt for koselig at du har sånn "blogg" Virke alt for serisøt til å være dæ hahaha Du kjenne no han helfner! Han blei jo mye mer seriøs etter paradise hotel deltagelsen Haha! Ja, han har jo d xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Fikk gjort litt på lørdagen Rettet og sparklet litt på venstre siden + tok noe smårust som i hjulbuen bak etter vinteren Fikk lagt 3 lag med Fyller, venter bare på M-tech fangeren nå så blir det lakkering slik blir jeg å kjøre i i 1ukes tid "Fine" Fangeren min Fikk besøk av en Isklump i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Idag kom M-fangeren Prøvemonterte den med en gang blir kanskje lakkering til helga, Hvis ikke så blir det forhåpentligvis til Uka Må bare snakke med sjefen på jobb å høre når det passer Liten Teaser: JA, bilen er sinnsykt skitten! men Snøen tiner og er er vanskelig å holde den ren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Heiv på Sommerfelgene idag Blir lakkering om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå