Nordnes Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Nå er bilen endelig lakkert! ca. 1 mnd senere enn planlagt noen Snikbilder under lakkeringa :)kommer mer imorgen er så sliten nå, jobbet med bilen ca. 7timer etter jobb idag:P Blir å montere i morgen straks klar til maskering Ferdi: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Det så da langt i fra galt ut =) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 hvorfor i all verden lakkerte du ikke a-stolpen helt fram? Er en utrolig fin farge det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 hvorfor i all verden lakkerte du ikke a-stolpen helt fram? Er en utrolig fin farge det dær sku egentlig gjøre det, men blir like bra og flekke ut, for å så polere ut overgangen + litt mindre maskering legger ved noen flere bilder: Basen lagt: Tørking i 20min ved 60 grader+ sto over natta Montert: Blir lakkering av panser,grillramme + noe mer nå i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Ble bra dette her ja å ikke minst pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 jaja sålenge man får utflekkingen bra så er det jo greit, men man sparer seg ofte masse arbeid med å lakke a-stolpe helt fram, å tar jo ikke mange minuter å maskere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 syns du har fått fargeskille på a stolpe og resten av den sida der jeg. men bilen så nå meget bra ut, lakker du min å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 jaja sålenge man får utflekkingen bra så er det jo greit, men man sparer seg ofte masse arbeid med å lakke a-stolpe helt fram, å tar jo ikke mange minuter å maskere den. merker ikke at den er flekket ut, driver på med dette hver dag så kan det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 syns du har fått fargeskille på a stolpe og resten av den sida der jeg.men bilen så nå meget bra ut, lakker du min å? håper den blir bedre når panser, grillramme + får lakk på seg fargen er en anelse mørkere og mer blå..men gammel lakken er rimelig falmet..så vises rimelig godt nå, skal gi den en ordentlig rubbing og polering... bor jo litt langt unna hverandre, så lakkering av din bli jo litt stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 RÅDEBANK!!! :@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Da har jeg funnet en motor som jeg skal kjøpe km. 170k så er jo ikke så gærnt Blir sendt i neste uke regner jeg med Har også kjøp Nye lykter ga hele 200kr for dem Er "Oneblock" lykter i Chrome men har lakkert innmaten svart idag og imorgen skal jeg se om jeg finner tak i diodepærer med Hvit lys.. kan legge ut bilde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 off, surt med rådebank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 legger ut noen bilder fra "lykt" prosjektet mitt lakkert Før/etter Før og etter bilde, ser litt tåpelig ut me Ledpærene da de kom VEDLIG godt fram som noen punkter..får se hva jeg gjør der har igjen å montere led i den andre lykten og legge ny Lim/silikon for å få de tett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Veldig pen bil. Og som alltid, så ble det jo bra med mtech front. Jeg tror jeg ville skrinlagt lyktene da, kun originallykter som er pent på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Veldig pen bil. Og som alltid, så ble det jo bra med mtech front. Jeg tror jeg ville skrinlagt lyktene da, kun originallykter som er pent på E36. takk Skal nu ha de på en stund i værtfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå