Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bytte hovedforingene idag på e30'n,

dette synet møtte meg når jeg tok ned traversen

IM000713.jpg

IM000715.jpg

IM000716.jpg

hva har skjedd egentlig?

mellomakselen har subbet i toppen av traversen og traversen har subbet i bilen (ser merker når man titter under bilen)

men hvordan kan dette skje egentlig? har aldri hørt noe om dette før :P

er liksom ikke noe spesielt med rust der heller, sett mye verre.

Skrevet

Ser jo ut som hele bakre innfestninga til diffen er rusta vekk (de to bakerste festehullene som toppen av diffen er skrudd i)

Skrevet
Ser jo ut som hele bakre innfestninga til diffen er rusta vekk (de to bakerste festehullene som toppen av diffen er skrudd i)

har de 2 delene, men bildet ville ikke med på kameraet, men det er et rent kutt, ikke rustet av liksom, så skjønner ikke hvordan dette kan skje, er vell ikke deen største belastninga på de festene

Skrevet

Det er jo som Morten sier her, at de to bakerste festene til diffen som er festa i traversen er rusta vekk! Altså det fører jo til en del mer bevegelse i diffen og det er nok grunnen til at den har subba borti.

Er lite lurt og montere dette før dette! Du må nok sveise og lage nye fester eller så kan du se etter ny travers.. Alle traversene er like på E30 btw fra 316-325 og M3.

Skrevet

har bytta travers alt jeg hehe :P

men om de hadde rustet av så hadde kanten vært tydelig tynnere og tynnere mot der den knakk,

så setter nok penga på at dne rett og slett har knekt jeg,

men men, ordner seg :P hadde ny travers liggendes, så null stress :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...