bullman Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Slett Link to comment Share on other sites More sharing options...
bullman Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
lotus32 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Hei Er hjulene solgt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bullman Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 Hei Hjulene er fortsatt til salgs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bullman Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 bumppp Link to comment Share on other sites More sharing options...
bullman Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Noen som trenger vinterhjul?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Dette var virkelig pain... Vurderte nettopp om jeg skulle kjøpe nye vinterdekk eller ny gummi på mine gamle 15", men dine var finere. Eneste jeg slet med den i vinter var at den var noe lavere med 15" og herpa en M5 fanger på det når jeg kjørte over fartsdumper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytern Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Har virkelig lyst på disse, bare så synd at jeg bor i Hedmarksgokk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts