Olan89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 har en 523ia e39 nå, men lurer litt på m5 motor. er det noen som har vært borti å bygd om dette før siden jeg nå har automat så er sikkert det MYE arbeid? eller? og vis noen har gjort det så hadde jeg vært glad for en beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Kjøp delebil fra Tyskland/Sverige så gjør du det MYE enklere for deg selv. For det er 5,0 V8 M5-motoren du vil ha inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Generelt ved ombygging fra automat til manuell: - Girkasse - Legge opp slanger fra bremsevæske beholder til slavesylinder (clutchpumpe) - Bytte pedalkasse - Mulig bytte diffen pga annen utveksling (og også mellomaksel pga kassa..) - Svinghjul og clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 det er snakk om m5 5l ja. men med en komplett motor med ledningsnett og girkassa da så er jeg et stykke på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå