halsen89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Lurer litt på diffen på 520i, for om den klutchses ut i rundkjøringer å slikt så kommer jo rævva med engang, og den spinner røyk på begge hjula, men er ikke diffbrems på disse bilene?? samme på bane og, vis du bruker motorbremsen og clutchen for å få ut rævva når man går inn i svingen så "låser" den på begge hjula. Samma når man ligger bredt ut av svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 du har nok ikke diffbrems slik som oss andre e39 eiere. og diffen din virker nok på akkurat samme måte som på alle andre biler med åpen diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 du har nok ikke diffbrems slik som oss andre e39 eiere. og diffen din virker nok på akkurat samme måte som på alle andre biler med åpen diff njaok, men hørte noe rykter om at det er noe som kalles for eks 25% diffsperre, stemmer det da? PS: tåler diffen og brukes litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 er bare e39 m5 av e39ene som har diffbrems. ellers så må det være ettermontert og det er egentlig tvilsomt at noen hadde giddet å ettermontert det på en 520. sålenge diffen har olje så skal det nok litt til for å ødelegge den med en 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 sålenge diffen har olje så skal det nok litt til for å ødelegge den med en 520 Nja, det er vel litt drøyt å si. Ikke noe problem å ødelegge en diff med en 520, bare ta rivstart gang på gang på tørr asfalt og slikt det. Går fort i dass med hard herjing. Dessverre mer og mer av slikt nå som e38 begynner å bli en billig bil som ungdommen liker å rævkjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 er bare e39 m5 av e39ene som har diffbrems. ellers så må det være ettermontert og det er egentlig tvilsomt at noen hadde giddet å ettermontert det på en 520.sålenge diffen har olje så skal det nok litt til for å ødelegge den med en 520 Hehe, jaok. Viste jo det egentlig! Men kjørte bak en annen 520i på bane, riktignok automat det da, men den spant bare såvidt på det ene hjulet i svingene, mens jeg kunne bare legge den i 2a å bruke motorbremsa å clutchen får å få ut rævva! åsså justere med gassen spant på begge hjula da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 sålenge diffen har olje så skal det nok litt til for å ødelegge den med en 520 Nja, det er vel litt drøyt å si. Ikke noe problem å ødelegge en diff med en 520, bare ta rivstart gang på gang på tørr asfalt og slikt det. Går fort i dass med hard herjing.. ja da går det vel sundt etter hvert ja, så driver ikke med sånt.. men jekli morro å drifte litt på bane med den da selv om det må jobbes litt mer for å få ut rævva enn på japsebiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 skrensing er vel teknisk sett ikke drifting??? eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 skrensing er vel teknisk sett ikke drifting??? eller?? å joda kjøre at akuratt like langt med sladd såm de andre "pro drift" karra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå