Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

hmmm. Tror det passer seg best med en :-# her jeg. Slike tråder blir alltid rotette og barnslige.

Noen ganger er det greit å bare la ting være, istede for å hive bensin på bålet slik som mange driver med... :) Livet er for kort til slike diskusjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OWw. Mistet all respekt fra meg når du kom med den dumme kommentaren om minst motor der.. Alt har ikke bare om motorer og gjøre. Har sett flere 316, 318, 518,520,525'er som er dritfine! Og greit, de går ikke som en M3/M5, men de går fremover, og til gjengjeld, får de masse fine blikk. Syntes heller det er mer morro å få øynene til folk slengt etter deg når du kjører, enn at den skal være så sinnsykt sprek og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Kan du ikke heller gjør meg en tjeneste, Legg ut bilder av bilen din på www.bilforumet.no eller www.mopedportalen.com

Det er der de hører hjemme.. Og for siste gang, vi er faen ikke missunlige!

å du kan jo legge ut bilen din her: http://forum.scanair.no/ selv da, får den letter jo vis du prøver den over norske grenser,

pilot ørjan i sitt hypermorderne bmw propellfly

Hahaha, må bare le av dere :lol: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OWw. Mistet all respekt fra meg når du kom med den dumme kommentaren om minst motor der.. Alt har ikke bare om motorer og gjøre. Har sett flere 316, 318, 518,520,525'er som er dritfine! Og greit, de går ikke som en M3/M5, men de går fremover, og til gjengjeld, får de masse fine blikk. Syntes heller det er mer morro å få øynene til folk slengt etter deg når du kjører, enn at den skal være så sinnsykt sprek og greier.

komentaren om minst motor var ment kun til ørjan kisen med flyet;)

han som bynte med mopedforum, jeg mente han hørte mere hjemme der en denne, var ikke noe frekt ment ellers innen motor størrelse;)

å slik jeg ser det var det ikke jeg som starta TULLINGA, om moped, 14iss og andre TÅPELIE ting som ikke har med bilen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hans bil da så må jo få bygge eller ha den slik han vil ha den vettu ...... blir litt dumt å kjøre rundt i samme bil so alle dønn lik ..min meining iallefall ... driv no å dille med min e34 og gjer det eg syns at den e tøff / fin .. går ikke etter alle andre sine meininger ..menmen ...syns den var fin eg den e39 :) men denne tråden bli veil stengt sia det bare kom søppel innlegg ... og alle har rett til å bruke bimmers.no men man kan jo ha en litt respekt for andre sine innlegg og heiler holde det for seg selv en å skrive alt innpå her ... likte bilen din eg andye30:)

takk får den du;) bra noen her inne liker den, har aldri fått høre et stygt ord om den før:p eller, fler mente de kåm til og bli snålt, men ingen har klaget da dem har sett bilen i levende live;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det flere som må ta seg en bolle eller to. Har fulgt litt med på denne tråden og har to ting å si:

1)

Legger man ut bilder av bilen sin (eller en kompis sin) så må man tåle både positive og negative kommentarer. Folk er forskjellige og alle kan ikke like det samme. Det å beskylde noen for å være misunnelige bare fordi de siser de ikke likte bilen er direkte barnslig!

2)

Dette er et diskusjonsforum. Alle står fritt til å skrive at de ikke liker bilen. Men gjør det på en fin måte. I stedet for å si at "Dette er ikke en BMW". Så kan man si noe sånt som "Ser ut som et gjennomført bygg, men ikke min stil".

(Det siste sitatet kan jeg forresten stå for selv).

Sålenge alle behandler hverandre med respekt og ikke sitter med hvert sitt tastatur og skyter fra hoften, så blir det litt kjekkere for alle.

Bra sagt :wink:

Men finnes det noen video (youtube) av denne bilen? bør nå gå bra :twisted:

finnes vell ikke noe som jeg vet iallefall;) er ganske "anonym" med bilen, motoren og slikt, pga litt sladdrete miljø her ute, alle "VET" ting om ALLE, og da kåmmer onkel blå med saftblannerne sine og lager leven;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt pen bil, men den bakfangeren blir altfor stor på en E39.

hadde jeg skullet gjort no med den bilen, så ville jeg nok byttet til svart netting i fangerne, svarte facelift nyrer og tonet rutene noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt pen bil, men den bakfangeren blir altfor stor på en E39.

hadde jeg skullet gjort no med den bilen, så ville jeg nok byttet til svart netting i fangerne, svarte facelift nyrer og tonet rutene noe.

er svart netting nå. og rutene er tonet, men av en eller annen grunn vises det ikke så godt på bildene der.

og når det gjelder bakfangern, så har jo alle sin smak, men fangerne til e46 er MYE STØRRE dem, å det er en mye mindre bil, rieger fangern til e39 er også like stor:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjalu på bilen?

Er vell denne komentaren som begynte å fyre folk tenker jeg.

Fordi om du aldri har fått noen negative komentarer før så er det kansje fordi folk er litt mere forsiktig med å kritisere når de står rett ved siden av eier av bilen. Og når folk sitter på nett så er har di lettere for å komme med meninga si,MEN det gjør jo ikke at de har lov til å være frekke!

Skjønner godt hva du mener med og være annonym med spec ja :) Folkesnakk er farlige greier.

Men hadde jeg bodd sånn at politiet er ute å leter etter tunede biler så har jeg skulle ha hatt den mest mulig orginal på utsendet så den ikke stakk seg sånn ut. Kansje helst stasjonsvogn,lå jo en ut for salg her med 600hk+-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt:

Trådstarter har "1992" etter nicket sitt, og oppgir moped som kjøretøy.

-Hvis alle ser på side 1, er det tydelig å se hvor drittpreiken begynner..

Alle innleggene til og med penguin sitt, før andy sitt andre innlegg i denne tråden- er gjennomgående positivt innstilt til bilen, men dem kommenterer KUN uorginale modifikasjoner, og kan ikke kalles drittslenging, selvom noen bruker litt mer verbale ord.

Derretter kommer badboy1992 med setningen "sjalu på bilen?" og snøballen har begynt å trille..

Hverken Penguin (som prøver å rette opp i et evt feilt inntrykk hos badboy1992) eller Ørjan^^ har skrevet noe jeg syns er upassende, men jeg kan forstå hvorfor en ikke helt rasjonell ungdom blir irritert av å bli kalt fjortiss. Likevel, har badboy1992 hatt to innlegg i tråden allerede som vitner om umodenhet.

Andye30 begynner å skrive dialekt her på forumet, og har ikke forstått at rettskrivning er noe vi prøver å drive med her inne.. Ellers virker ingen av dem som er berørt av bilen å være særlig villig til å ta i mot KONSTRUKTIV kritikk..

Etterhvert begynner Andye30 å kommentere dem som har minst motor..

Både Penguin og Ørjan^^ prøver febrilsk å rette på evt feilt inntrykk hos Andye30, badboy1992 og andre som sympatiserer med dem, men til ingen nytte.

[quote name="andyE30

alt uorginalt som du kaller det' date=' er en bak fanger, og noen sjørter, såvidt jeg vet brukes seidl styling ofte på e30. så da er no de også japse da.

å får alt du vet, kansje bilen er gokjent ombygd m5?;)

desuten vet du iallefall ikke hvor gammel jeg er, du kommer med mye info fra de ytre rom her;)

Jeg vil framdeles kalle frontfangeren din uorginal ettersom den har noen hull som ikke skal være der orginalt. Hva som dekkes av skiltene osv, bryr jeg meg lite om, iogmed hullene er synlige på bildene, og det er slik bilen framstår. Når det er sagt, kan vi slå fast at etter min mening, er egentlig hele bodykitet uorginalt.

Seidl styling brukes ofte, og på mange andre biler enn e30, men det betyr IKKE at jeg liker de bilene noe mer for det om. Jeg er faktisk imot klare baklys på e30 også..

Om bilen er godkjent M5, får så være, utseende på den er ikke orginalt m5, og siden ingen kommer med specsa på bilen/bekrefter dem, så er den "ingenting enda". For alt vi vet kan bilen stå uten motor.

Jeg vet ikke hvor gammel du er på PAPIRET- men jeg vil ikke kalle noen av sympatisørene til denne bilen moden, i forhold til hvordan dem har framstått sålangt i denne tråden.

Om det er noen som oppfatter bimmers som et utrivelig nettsted, så får dem finne seg et annet da vel? Ingen som tvinger noen til å være med her. Det skal riktignok sies at jeg har vært aktiv i båtportalen.net(hvor jeg også framdeles har status som moderator), supportforum.info, overklokking.no, bike.no bilforumet.net, mc-forumet.no, bmwccn.no og bimmers.no De siste 5-6årene. Jeg har ikke skrevet like mye i alle foraene- og under forsjellige nick, men bimmers er det forumet jeg desidert liker best. Begynn med en ydmyk holdning og respekter andres meninger (slik dere IKKE gjør her inne) så får dere også respekt igjen. Selvom bilen til andye30 er fet, har 500hk osv- og han ikke er videre kjent innenfor bmwmiljøet- så har han en profil han må bygge opp.. Det blir opp til han om den skal fortsette å være useriøs, eller om den skal bli annereledes. Som man sår- høster man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd denne tråden har sporet helt av så tidlig, lar være å kommentere dette da det ikke fører noen vei :-#

Til bilen:

Synes det er topp at folk gjør bilen til sin egen og ikke minst at de ikke lar andres meninger påvirke resultatet for mye. Selv har jeg nok bikket mye over til orginal politiets side (mye pga valget av modell) men er glad for at ikke alle har like biler da det ville blitt noe kjedelig og monotont.

Bilen har noen momenter som ikke er min smak men har også momenter som absolutt ser bra ut. Ser ut til at bileier har forlatt tråden men om ikke kan jeg legge inn ett ønske om flere bilder, blandt annet interiørbilder (motor skulle vel forbli annonym).

Vil til slutt komme med ett ønske, napp av "5" tallet etter ///M (tilgi meg isåfall at det ikke står "///M5"). I mine øyne (forutsatt at det ikke er en komplett konvertert M5) blir det litt feil siden "///M5" er en modellbetegnelse på line med 518, 320 osv, man setter ikke ett 540 emblem på en 520 heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...