Brættis Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Tror ikke det skader at en admin kommer å rydder opp i denne tråden.. Nei, enig med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Går vel ca 3 mnd så står Dødsannonsen i avisen tipper jeg.Selg bilen og kjøpt deg noe som du kommer fra A til B med, å helst ikke BMW. Makan til holdning!! du vet jo ikke hvem jeg er eller noe, så hva vet du om de? og jeg driter i hva du mener, bilene mine kjøper jeg selv å ikke på andres valg. å hva vet du om det er denne bilen som ligger på autodb, de er ikke noe skilt nr, ja alle kan se bildene men;) er jo ikke sikkert jeg har kjøpt den en gang, er det vell? kan si de slik, at bilen der har hatt 1 eier de siste 6åra, og er vell mer påkosta en huse ditt om du nå har hus en gang. du trenger ikke snakke om holdningen min, du som mener jeg ikke har rett til bmw en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hva med å heller komme med litt info og specs på bilen i stede for å være et jævla rasshøl ? Siden den er påkosta mer enn visse hus, burde det være en ganske heftig spec-liste på den her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 fint att folk sier att de ikke liker bakfanger og slikt. men når man begynner og dra den "riv av bakfangern" forstår jeg fort att eier blir sint. er hans bil og kun han som bestemmer hvordan den skal se ut. jeg heller bygger meg ikke en bil for at andre skal synes den er fin. jeg bygger den akkurat som jeg selv vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 fint att folk sier att de ikke liker bakfanger og slikt. men når man begynner og dra den "riv av bakfangern" forstår jeg fort att eier blir sint. er hans bil og kun han som bestemmer hvordan den skal se ut. jeg heller bygger meg ikke en bil for at andre skal synes den er fin. jeg bygger den akkurat som jeg selv vil ha den. riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hva med å heller komme med litt info og specs på bilen i stede for å være et jævla rasshøl ?Siden den er påkosta mer enn visse hus, burde det være en ganske heftig spec-liste på den her.. hva om jeg ikke vil at folk skal vite hva jeg kjører?! tenkt på de kansje? og hva er så intresangt me specs når dere bare klager uansett, og er jo bare jeg som er rasshøl, tror du virkeli jeg vil informere noen som helst som kaller meg slikt? NEI. så pass kjeften din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 DERE ER BARE MISUNNELI ALLE SAMMEN TRÅD AVSLUTTET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er det slik at du vil at jeg skal legge ut reg nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er det slik at du vil at jeg skal legge ut reg nr? Hvorfor i all værden vil du det? Føler du du har noe på bileier pga at du har regnr. hans? Merkelig tråd dette har utviklet seg til.... Moderator hvor er du???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Det er ikke noe sånn, å det var ment som en spøk! Grunnen til at jeg har reagert er en komentar fra han som gikk slik: Sier du som har minst motor av oss alle. Derfor er det jeg "fyrer" litt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Åja, sånn ja.. Er forøvrig enig med deg også angående motor komentaren. Motorstørrelse er absolutt u-interresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Stemme d, så du fårstår meg litt nå asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Trudde dere på bimmers var greie jeg, men er jo nesten bare hestkuker som klager å ber folk gjøre om bilen sin fålk bygger ikke bilen sin sånn som andre vil ha den, man bygger bilen fordi man liker den selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Trudde dere på bimmers var greie jeg, men er jo nesten bare hestkuker som klager å ber folk gjøre om bilen sin fålk bygger ikke bilen sin sånn som andre vil ha den,man bygger bilen fordi man liker den selv!! Folk her på bimmers er som vanlige folk! De er greie med de som er greie igjen med dem. Som forsåvidt er nokså vanlig andre steder enn Bimmers også... Dere ber bare om slike kommentarer og "tips" når dere legger ut bilder av en slik bil på et offentlig forum. Det er noe av poenget! Det som ødelegger tråden her, er ikke det folk svarer, men det drittet dere presser ut for å tilsynelatende provosere folk og være ellers høye på pæra! Når det er sagt så er jeg enig i det mange sier, denne tråden kunne vi vært spart for. Personlig syntes jeg ikke dette var en spesiellt kul bil. Det er helt feil bil for slike modifikasjoner, uansett hva som måtte befinne seg under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå