Bmw_325i_ Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 noen som har handlet med disse før? vurderer å handle litt småtteri, men greit å forhøre seg om noen har god/dårlig erfaring med disse. på forhånd takk mvh sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 helt ok. men tiltider noe lang leveringstid,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 helt ok ja, men som han over sier, noe lang leveringstid innimellom. Men kan da vel være travelt til de også innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Meget fornøyd med de, kan heller ikke skjønne lang lev. tid?.s bestillte M3-GT lippe, 2dager var den på postkontortet, samme med mye andre ting, små ting som jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 TILTIDER!! ikke altid, har overhodet ingenting negativt og si om de, kun de eg handler med om de har det eg trenger. fikk meget gode rabatter... og ordner altid opp om noe har gått galt ved frakt etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 høres lovende ut da får jeg bare bestille å håpe på det beste. men de er vel kjappest ut med pakka om jeg sender i oppkrav? da må de jo strengt talt ikke vente til penger er overført osv. koster noen kroner ekstra men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Fornøyd med dem jeg også... Aldri vært noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå