Gå til innhold

ØK: e39 e46 touring med masse utstyr og stor motor.


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en, men den skal jeg ikke ha mere enn 80-85.000 for... noe billig for deg?

1997 modell 523iA

275.000km/t (Gått et stykke men ikke noen problem whatsover! (servicehefte)

Xenon

Skinn

AC/Klima

Krok

Alu sommer

Alu vinter

+++ ja jeg vet ikke alt, men kan finne ut dersom det er intr... Godt utstyrt ihvertfall

qnv1dzg65cqzt6mi2pji.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max pris ca 250 - 300 000...

Gjerne 4x4 dersom det er e46! Og helst facelift!

MÅ være manuell gir.

Vet jeg er storkrevende, og sikter høyt ja, men vet jo også at det finnes :P

Tenkte helst på 330, 530 e.l....

Og ja, MANUELL gir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en e39 540i med alt tenkelig utstyr jeg vurderer å selge.. grønne skilt ut året, så kan setene bak vippes opp.. send pm om interessert, den ligger ikke ute på nettet til salgs

Jepp, det hadde jo vært interreseant hadde den lille a'en i 540iat vært fjernet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du stiller høye krav og er villig til å betale mye kunne det kanskje lønne seg å importere en bil? Eller å få noen som kan dette ta et bestillingsoppdrag.

Det er ikke så mange med manuell giring til salgs, virker det som. Du som har så god peiling på å skru kan vel bygge om til manuell selv hvis det lønner seg bedre.

Det er ikke noe problem å få tak i manuell kasse til en E39 540. M5 E39 kassen er vissnok lik, og den kan brukes.

Jeg vil om ikke lenge ha en E36 Touring klar med mye utstyr. Tunet 328 med ca 230 hk. Dessverre den største motoren en kan få sette inn i en E36 Touring. Manuell gir. Diffbrems.Bilstein /Eibach understell. Sort sportsskinninteriør m.m. Men dette er vel ikke interessant for deg siden du vil ha E46 eller E39. Men den vil bli mye billigere og helt sikkert bli en rask bil.

Dette er bare noen forslag.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du stiller høye krav og er villig til å betale mye kunne det kanskje lønne seg å importere en bil? Eller å få noen som kan dette ta et bestillingsoppdrag.

Det er ikke så mange med manuell giring til salgs, virker det som. Du som har så god peiling på å skru kan vel bygge om til manuell selv hvis det lønner seg bedre.

Det er ikke noe problem å få tak i manuell kasse til en E39 540. M5 E39 kassen er vissnok lik, og den kan brukes.

Jeg vil om ikke lenge ha en E36 Touring klar med mye utstyr. Tunet 328 med ca 230 hk. Dessverre den største motoren en kan få sette inn i en E36 Touring. Manuell gir. Diffbrems.Bilstein /Eibach understell. Sort sportsskinninteriør m.m. Men dette er vel ikke interessant for deg siden du vil ha E46 eller E39. Men den vil bli mye billigere og helt sikkert bli en rask bil.

Dette er bare noen forslag.

Eirik.

Ja, jeg har vært inne på tanken om å importere, men ifølge avgiftskalkulatoren på toll.no vil jeg for eksempel for en 2003 modell 330xdt komme i nesten 400 000..

Vet ikke om det vil lønne seg med alternativ avgiftsberegning, men hadde kanskje ikke vært så dumt å kommet i kontakt med noen som er kjent på området og kunne hjulpet meg.

E36 blir nok for gammelt og madammen ønsker xdrive. hvis ikke hadde vi nok kjøpt "tore diesel" sin e39 med det samme.

irriterende at ikke e39 ble levert med xdrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...