Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 må bare låne tråden litt. jeg har lett etter de baklyktene på bilde litt lengre opp her, uten hell. Noen som vet hvor man får tak i? Aldri sett de i den kombinasjonen. Kjøp sotespray og litt klarlakk så får du den look`n. Er ikke fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Da tok jeg med meg et glassfiber lokk op å prøvde på en M3. Glassfiberlokket har ikke samme finnish som et i carbon , så det er sagt , disse er det litt grunnarbeide på før lakk . Lokket er ikke montert med låser eller finjustert , kun satt på hengslene sine og lukket igjen . Passer faktisk meget bra . Og er ikke så rett opp som mange andre lokk jeg har sett Bra overgang her også faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hmm, synes den ble litt klumpete bak, men nå er jo ikke dette finjustert som Morgan sier, veldig usikker egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Her er i hvertfall et bilde med lokket på sedan for de som lurte på det : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hmm, synes den ble litt klumpete bak, men nå er jo ikke dette finjustert som Morgan sier, veldig usikker egentlig.. Hvis du lakerer dette blått inne i hode så blir det bra sjø... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Her er i hvertfall et bilde med lokket på sedan for de som lurte på det : PA DENNE SÅSER DERE HVORDAN DET GÅR RETT OPP BAK NESTEN , OG DET ER IKKE PENT ETTER MIN MENING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 syns den luka som Morgan GS har bilde av var litt tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Vet hva jeg hadde kjøpt hvis jeg hadde hatt en E36 stående hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hmm, synes den ble litt klumpete bak, men nå er jo ikke dette finjustert som Morgan sier, veldig usikker egentlig.. Hvis du lakerer dette blått inne i hode så blir det bra sjø... hehe Er ikke så lett og male inni hue da Morgan.. hehe, men skjønner hva du mener Nei, jeg bestiller et sånt, dette må jeg bare prøve ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 jan yngve som har.kjøpt seg cls lokk no da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 nei bare lånte m3`n hans til å prøve det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hmm, synes den ble litt klumpete bak, men nå er jo ikke dette finjustert som Morgan sier, veldig usikker egentlig.. Hvis du lakerer dette blått inne i hode så blir det bra sjø... hehe Er ikke så lett og male inni hue da Morgan.. hehe, men skjønner hva du mener Nei, jeg bestiller et sånt, dette må jeg bare prøve ut! Da må du ikke drøye så lenge , kun et eller to igjen i carbon og 4 igjen i glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Stjele noen bilder fra RR her på trackday.no sine biler (carbon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ja, må det men det på den blå er det i glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Ja, må det men det på den blå er det i glassfiber? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå