RR Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Konge passform,masse å spare i vekt ,sinsykt fet finich i carbon Kan på det varmeste anbefalle dette produktet Ikke er det dyrt heller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 så brukbart ut dette men vis dere går tomt mot sommeren, vil dere få in flere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbe Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 ble bra dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Lager man en påmeldingsliste hvor man setter opp hva man skal ha så tryller vel Bud største sønn til dette ? morgan@gsbildeler.no Det løfter bilen opp en god del med et slikt lokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 kommer flere lokk etterhvert som det selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Er det noe planer om å skaffe dette til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 kjøpte dette (edit, hos GS seff) til vår e46 sedan for en stund siden, men har ikke fått montert det før nå sent pga VELDIG treig lakkerer. jeg er veldig overasket over passformen. jeg gamblet på å lakke det før jeg prøvemonterte det og det var ingen problem. eneste jeg monterte lykter først for å sjekke tykkelsen på glassfiberen, den måtte slipes litt før lakk.. måtte "massere" diverse kanter innvendig slik at stag til lås gikk fritt og baksida på lyktene ikke gnagde, men alt dette er sjult av trekket likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Er det noe planer om å skaffe dette til sedan? ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Mulig for at dette kan komme til sedan og? får kjøpt det andre steder i allefall.. Hvor finner man dette til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå