Gå til innhold

Bmw 520 tuning


T.k
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er en student som har hatt en bmw 520 en stund nå, Å nå nærmer det seg lappen. Så da er det på tide, og putte pengene i bilen fremover.

Jeg har i lang tid vært fan av N\a tuning av biler, Da jeg ser på turbo som en snarvei til masse hester. Jeg vil personelig ikke ta noen snarvei, når det kommer til motoren min, Så jeg går for N\a tuning.

såklart så vet dere at en E34 520 har 150hk ca? Og jeg vil da få den litt kvassere, Da har jeg et mål ved å få den opp til 200hk.. Spiller ingen rolle om dette er dyrt eller ikke, Det er det jeg selv som regulerer. Det jeg trenger fra dere, er forslag av deler, sider, ideer etc. Som kan være med å hjelpe meg. Om det ikke blir akkuratt 200hk er ikke så nøye, Men hovedpoenget er å få den kvassere med N\a tuning.

Takker for hjelp!

Mhv:

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 nye hester ut av en 2 liter, blir DYRT.

Skift motor. (Blir nok faktisk billigere).

Får 3.5 litere til under 10 lapper komplett.

Importer en hel 3.5 bil fra sverige, så får du jo hele driv linjen, interiør osv. Disse ligger fra 15 tusen og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jøss! det var ikke dårlig det da, Eneste probleme mitt da, er hvordan jeg skal få den hjem. Kjøre ned ditt og hente den på henger, er noe jeg tviler på at jeg har tid til.

Men ok, dere har overbevist meg til et motorbytte, greit nok. Men på den 535i så står det 235hk, men er det ikke m30 maskin som står i dem? Dem er vel kun på 211?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jøss! det var ikke dårlig det da, Eneste probleme mitt da, er hvordan jeg skal få den hjem. Kjøre ned ditt og hente den på henger, er noe jeg tviler på at jeg har tid til.

Men ok, dere har overbevist meg til et motorbytte, greit nok. Men på den 535i så står det 235hk, men er det ikke m30 maskin som står i dem? Dem er vel kun på 211?

jeg hadde aldri gått for en m30 motor, altfor tung og ikke speciell turtalsvillig.

m50b25 hadde jeg tatt :-) eller m52b28 men det er mye jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...