doffa Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 byr 35000 kr kontant . kan hentes søndag sir vi 45 000 så er bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 BUMP BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd arne kvlasvik Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 kan E34 530 vere akt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Kan e36 320i coupe full m optik nylakkert+++ være interessant?? Se tråden min for bilder og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 ny pris.... ferdi prutet 35 000,- dette skal vekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 ny pris....ferdi prutet 35 000,- dette skal vekk.... umulig og få skilt eller ? eventuelt ka som skal til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 har alle nummer og referanser til tollvesnet. jeg har ikke tid og holde på med dette nå. så det blir til at jeg selger denne. taper 15 000 men det får bare bli slik. har en e30 325 kompressor som trenger en del kjærlighet før jeg startet på denne. å den er først i rekka. skilt er det mulig å få på den. må bare betale toll avgiften. må søke synet om slik oppbyggingsstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei! Er det original M3 bakstilling som er montert og medfølger? Hvordan er det med ledningsnett i bilen? Karroserideler som på bildene medfølger også? Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 alle karrosseri deler følger med. men ikke v forskjerm. den ble kasert. bakstilling er komplett unten diff. orginal m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Karross er mest sannsynlig solgt å hentet om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 solgt og hentet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå