Torek Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Dette er da dagens tilstand på bilen. Ikke de store forandringene som er gjort, men har nå satt på oransje blinkers, senka litt mer i front og byttet ut "M" merket i grillen med et BMWCCN merke. Vurderer også å rive av sotfilmen og kjøre originalt til jeg evt. kjøper org. sota DE lykter. Har jo også disse 17" BBS RS'ene som jeg ENDA ikke har fått fiksa. Må ta meg sammen litt når det gjelder akkurat den biten Har også kjøpt meg en ok bruksbil, så nå brukes BMW'n kun ved spesielle anledninger(hovedsaklig kun treff, men når været er bra så får den seg selvfølgelig en luftetur i ny og ne). Ikke så spreke bilder, men det får klare seg. Ser at det ble mye av det samme, men det er omtrent bare skog oppi her uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 nydelige bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Nydelig bil, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 P E R F E K T! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Strøken vogn!!! Pass på sånn at du ikke meier ned noen av reinsdyra synd å ødelegge en så strøøøken bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Peneste E30 som jeg har lakt øynene mine på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Strøken bil, eneste jeg syntes ser litt rart ut er at eksosrørene står vinklet ut. Jeg syntes ihvertfall det er penest når rørene står vinkelrett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Strøken bil, eneste jeg syntes ser litt rart ut er at eksosrørene står vinklet ut. Jeg syntes ihvertfall det er penest når rørene står vinkelrett ut. Det er slik BMW designet E30 med 6'er, så det er også slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 De fleste E30'er har vel vinklet eksos.. Uansett, fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hvor er forresten bildene tatt, Tore? Ser ut som som det går ann å fishe der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Takker for kommentarer Jeg synes faktisk det er finest med eksosrørene vinklet, da det liksom "hører til" en E30. Men det blir jo selvfølgelig en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Hvor er forresten bildene tatt, Tore? Ser ut som som det går ann å fishe der ! Bildene er tatt ved Femunden. Der går det fint ann å fishe fish ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Nydelig E30! Gær fint å fishe røye i femunden gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Oh yes. Mye fine fiskevann oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå