Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Greit om man liker og vaske/polere ofte. Jeg hater sånt! Ser ganske bra ut det du har gjort allerede =) Skal renovere mine til sommeren siden jeg bruker de som vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ringene skal poleres med noe som visstnok skal gi litt beskyttelse, så jeg overlever nok vedlikeholdet tror jeg. Bilen blir ikke brukt særlig ofte heller, så det hjelper jo en del. Takk for det Håper det blir bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Er fan av den bilen din ja! helt rå rett og slett husk og hold oss oppdatert på felg renoveringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Takk for det Ja, skal prøve på det. Blir nok oppdateringer jevnlig når jeg får delene jeg venter på, for da starter monteringa. Skal ta med senterene på lakkering neste uke hvis alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 DÆDÆÆÆÆÆ farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Hvordan går det med pussingen, Tore? Er ganske spent på å se dem på bilen, som du sikkert skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Har jobba sammenhengende i 3 uker nå, så har dessverre ikke fått gjort noe mer. Venter fortsatt på delene, men den siste ytterringen skal være klar til da jeg mottar de Må se om jeg får tatt med senterene på lakkering snart også. Fikk ikke gjort det sist gang pga. jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Skal du lakkere de til og match'e bilen, eller gull? Er vel ikke noe annet valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Ingen aning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Kjenner jeg tore rett, så blir det i samme gate som ståle wenås sine. Fikk en mms i dag av han av ferdig lakkerte rs'er. SYKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 tror jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 tror jeg ikke på this! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 hahaha, ståle din kødd ! "Tror jeg ikke på" hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Torek, interiør bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå