S. Gunstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hello, Skal bytte olje på automatkassa. Har alle deler. Har sjekket noen steder, men hvis noen vet om noen bra verksteder i Trondheim, feel free to let me know. Standveien: 1500kr GS/EMMSp.:1700kr Lønsethagen (BOSCH): 1500kr Hvis ingen har noen tips blir det Standveien Auto, de må jo ha peiling, og prisen var god. Svart merke på kassa=ATf Dexron2/3? Bilen: -Syver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 har hørt mye rart om strandveien auto men. huske rikke hva som blei sagt om det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Prøv Hanebo & Sortvik nede på Bilbyen. Mexos har vist gode erfaringer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Hørt mye rart om de jeg og, men alltid noen som har hørt noe rart om noe Skal ringe Hanebo&Sortevik i morgen, så får vi se. Sikkert fler her som har erfaring med saken .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Kan vel ordne det jeg... Men desverre gjelder prisen du har fått bare tapping av 3 liter aut.olje og påfylling av tilsvarende. Å bytte All oljen er en helt annen operasjon. Uansett vil jeg ikke anbefale,egentlig, å bytte disse 3 literne hvis du har et problem med kassa, før du får sjekket hva problemet er. Mob: 46664670 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå