Gå til innhold

div til salgs

estorilskreppa
 Share

Anbefalte innlegg

Har litt stæsj fra e46 ci min(2001 ikke faceliften)

Front lykter xenon

krom grill

interiør lister børstet alu

19" dotz migello felger med gode sommer dekk(noe skader på)

17" m 3 felger med piggdekk(bør leveres til felg fix ,kakk/riper)

originale 320 bremse skiver/kalippere osv (brukt kun i 3 mnd)

2 stk nakkestøtter(svart stoff)

har også en dvd spiller og 1 skjerm som ska intergreres i nakkestøtten til salgs,aldri brukt..kjøpt hos radiospesialisten på nøstet (Boss audio system)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har kjøpt noen GS felger kan ligge inn et bilde :-) 19" vil ikke og kan ikke ha større på bilen min..Har gjort mye med bilen min de siste 2 mnd ,blandt annet foliert krom listene svarte ,kjøpt nye mørke(svarte) front lykter med xenon og angel eyes,byttet alt til karbon som kan byttes(får på karbon panser og karbon koffertlokk straks) og på tirsdag skal taket på bilen folieres svart også,så da passet ikke Dotz felgene på lengre,da de er blanke..(selv om jeg syns felgene er kjempe flotte) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nice ikke verst må jeg si:D blir litt av en bil det der:D duller litt med min og og vil ha den perfekt men er alltid noe nytt:) fikk elektrisk sports skinn i den i sommer og karbon interiørlister nye lys i taket og masse smått men felgene er jo halve bilen så:P nå har jeg noen exe pegasus 18" 9,5 breie alle 4 men det var ikke heeelt meg:) angrer nå på salget av larzon felgene men det er masse felger i verden:) men nå skal ikke jeg ødelegge tråden din her ehhe sorry for den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nice ikke verst må jeg si:D blir litt av en bil det der:D duller litt med min og og vil ha den perfekt men er alltid noe nytt:) fikk elektrisk sports skinn i den i sommer og karbon interiørlister nye lys i taket og masse smått men felgene er jo halve bilen så:P nå har jeg noen exe pegasus 18" 9,5 breie alle 4 men det var ikke heeelt meg:) angrer nå på salget av larzon felgene men det er masse felger i verden:) men nå skal ikke jeg ødelegge tråden din her ehhe sorry for den:)
er gøy da,bilen min er et evig prosjekt (er vel sånn for alle entusiaster) :D felger er vanskelig syns jeg,jeg brukte litt tid før jeg fant Dotz felgene men da løp jeg virkelig til butikken og kjøpte de og hehe.. skal ha noen nye vinter felger nå så er spendt på om jeg finner noen virkelig fine :)

det jeg har gjort med bilen de siste mnd er

nye frontlykter(xenon og angel eyes)

nye speil

foliert krom lister rundt vinduene svart

4 potters efekt anlegg

karbon grill

karbon emblem foran og bak

karbon bakrute spolier

karbon interiør lister

karbon pedal sett med fothviler

karbon håndbrekk

2 svarte skinn nakkestøtter med integrerte dvd skjermer og spillere

nye 19" felger og dekk

k-sport bremser

svarte sideblinkere

sist men ikke mindst..oppgradering av motor ..kremt.. ;-)

det som gjenstår er nytt karbon m3 panseret til GS

karbon koffert lokk (CSL)

folierer taket svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...