Gå til innhold

Hvem har hatt "subframe disaster" på bilen sin?


2000Touring
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg fikk det på gamle bilen min.. ble aldri fikset før salg men der revnet først høyre foran venstre bak og så begynelse på høyre bak..

første kom ved 260' og andre ved 300' ca siste kom rett før salg og ble oppdaga da nye eieren så på bilen.. da hadde den gått 320' ca.

OT: denne bilen har nå hatt 4 salg siden jeg solgte den i juli :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Delenummeret står jo skrevet ovenfor, så du har jo alt du trenger. Se for øvrig bildet jeg har posta overnfor

Jeg ser både bilde og dele nr!

Men når jeg går innpå Gs sin side, å finner det bilde, så får jeg ikke opp forsterkingene!

bare 2 andre braketter, saamt, når jeg søker opp delenr, får jeg ikke frem noe!

Derfor jeg spør! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette problemet med min 320 92mod. Hos meg var det høyre forran å venstre bak, sett bakfra. Skrudde ned bakstillinga pussa rent å sveisa oppi m3 braketter. gjore dette på 1 dag.

Annbefaler de som skal gjøre dette å skaffe seg en "Tom" Travers ramme. Sveis oppi brakettene der det ikke er revnet, Legg på m3 brakettene på der det er revnet, å sett oppi travers ramma pungt fast, ta ned å heil sveis.

Så lenge du har MINST 2 fester igjen, så trenger du ikke å måle bakstillinga så den blir bein, Får da har den heller aldri blitt skeiv=) Bare til alle dere som er redde dere må måle opp bakstillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skrive inn delenr hos GS, ingen problem hos meg, fikk opp alle disse. Prøvd Koed.no??

Prøvde med annen nettleser nå! da fikk jeg det opp

823kr på gs, 722 på Koed.no.

da satser jeg på koed, så kan jeg bestille annet billigt der også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har MINST 2 fester igjen, så trenger du ikke å måle bakstillinga så den blir bein, Får da har den heller aldri blitt skeiv=) Bare til alle dere som er redde dere må måle opp bakstillinga.

+1

Gjør forsåvidt ingenting om traversen ikke er 100% rett plassert (litt skeivhet er ok).

Så lenge hjulstillingskontrollen du må ha etter at bakstilling er tatt ned, er ok, så er alt i orden

Prøvde å skrive inn delenr hos GS, ingen problem hos meg, fikk opp alle disse. Prøvd Koed.no??

Prøvde med annen nettleser nå! da fikk jeg det opp

823kr på gs, 722 på Koed.no.

da satser jeg på koed, så kan jeg bestille annet billigt der også:)

Bestill nye foringer til bakstell og bytt disse mens du uansett har traversen nede, sparer deg for mye bannskap ved en senere anledning ;) PowerFlex anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skrive inn delenr hos GS, ingen problem hos meg, fikk opp alle disse. Prøvd Koed.no??

Prøvde med annen nettleser nå! da fikk jeg det opp

823kr på gs, 722 på Koed.no.

da satser jeg på koed, så kan jeg bestille annet billigt der også:)

Bestill nye foringer til bakstell og bytt disse mens du uansett har traversen nede, sparer deg for mye bannskap ved en senere anledning ;) PowerFlex anbefales

jepp, jeg tenkte på dette jeg også!

Powerflex er bra saker altså?

tenkte litt på Gs-performance sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte GSP´s sine foringer til Svingarm bak, og de var alt for stive for gatebruk er min mening, høyt støynivå på dem også.

Jeg kommer ikke til å velge GSP foringer igjen, med mindre det blir en ren banebil.

PowerFlex er fortsatt best i mine øyne. Men dette er bare min mening da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...