nimitz Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Har byttet venstre abs føler bak uten at feilen forsvant. Verkstedet mener da at abs styringsenheten må skiftes. Noen som har en brukt enhet og selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Du får overhalt og fikset den i usa (finner firmaet via E-bay.com) Billigste og beste måten for å få en som er strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Du får overhalt og fikset den i usa (finner firmaet via E-bay.com) Billigste og beste måten for å få en som er strøken. Vil det si det samme som at jeg er billøs den tiden det tar og overhale den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Nei. Du kan fint kjøre uten elektronikkenheten. Sittr med 4 torx skruer og en plugg. Tar 5 min å demontere. Hvis du søker på www.autopower.se så står det noen tråder om dette der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er en på autopwer som lodder dem men finner ikke annonsen .... blocket.se har også om du søker på deler bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Bavaria har desse som regel liggende på lager. trur ca 6500. Men må kodes til bilen. Fekk problemer me dette dagen før eg skulle på fereie. Men da klikka både ABS, Antispinn og girkasse ETC. Skiftet ABS stureenhet og bilen fungerte topp etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hei. Vet du om denne sentralen passer de fleste E39? Normalt blir jo slike deler sjelden defekte. Og burde være mulig å kunne få tak i brukt. Og da ligger sentralene bare og tar plass. Kanskje passer E38 også? Såg nettopp på eBay, og der passet E39 og E38 om hverandre på en helt nyhoved ABS sentral i en salgsannonse. På en opphogger i nærheten av der jeg bor i Østerrike, står det en 528i og Alpina B10 fra E39. Og en 750i og 728i fra E38. Hvis disse passer er jo det en god mulighet hvis du kan vente noen uker. Ellers hadde M3 Yngve lenge en hel 523i for salg i deler. Han er grei å handle med. Han har nummer 90 14 19 19 hvis du vil spørre han. Og han har peiling. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Har byttet venstre abs føler bak uten at feilen forsvant. Verkstedet mener da at abs styringsenheten må skiftes. Noen som har en brukt enhet og selge? har abs styringsenhet til salgs komplet med abs pumpe..men det er fra en 1996 mod E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Hei. Vet du om denne sentralen passer de fleste E39? Normalt blir jo slike deler sjelden defekte. Og burde være mulig å kunne få tak i brukt. Og da ligger sentralene bare og tar plass. Kanskje passer E38 også? Såg nettopp på eBay, og der passet E39 og E38 om hverandre på en helt nyhoved ABS sentral i en salgsannonse.På en opphogger i nærheten av der jeg bor i Østerrike, står det en 528i og Alpina B10 fra E39. Og en 750i og 728i fra E38. Hvis disse passer er jo det en god mulighet hvis du kan vente noen uker. Ellers hadde M3 Yngve lenge en hel 523i for salg i deler. Han er grei å handle med. Han har nummer 90 14 19 19 hvis du vil spørre han. Og han har peiling. Eirik. Har styreenhet fra E38 740IA. Er jo bare å sjekke opp delenr opp mot andre biler som kan ha samme type.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Har forstått det slik at det finnes to typer til E39. En med innstikk fra siden og en med innstikk på toppen. Min har kontakten på toppen av enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Har forstått det slik at det finnes to typer til E39. En med innstikk fra siden og en med innstikk på toppen. Min har kontakten på toppen av enheten. Det stemmer, min er ASC, det andre er DSC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå