Tossi Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 fredagen. Sta å kjøpe gjenge bakke å fekk gjenga opp og va klar igjen til laurdagsmorgene;)
saure89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Stod vist inn logga me feil brukar.. men ja. bilen overlevde helga og eg er stor fornøgd:)
saure89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Stemme d:S men gjekk heldigvis bra me bilen fekk kun ei lita stripe på hjulbuen. å måtte ha noken nye hjulboltar. men ska skifte nave. vart noke reduserte gjenane på eine bolt hole. va lite gods igjen å gjenge på.
kristianbmw Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 He he ja er fort gort Men bremseskiva gikk vel te hælvette da?
saure89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 nei. den overlevde utrolig nokk. sleit hol i bremseskjolde va einaste. benda d på plass å skrudde på hjule:D
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Var å såg på denne bilen på Våler i helga, utruleg nydleg bil, prøvde til og med å få han til å selge den men det gjekk ikkje så bra Fin fin kjøring var det og, bilen går veldig godt
saure89 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Takk for det ole. og takk for en hyggelig prat på laurdagskvelden:)
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Takk for det ole. og takk for en hyggelig prat på laurdagskvelden:) Takk det samme, håper eg får stilt med noko lignende på skogen om 5 veker
saure89 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Hehe:) Ja satsa på d blir skogen på meg og. Bestille ny oljekjøler og radioator når eg får lønning;) Å vist noken har noken 17 toms momo felga so er eg intrisert i det. såg heilt mongo ut å kjøre me stålfelga bak:P. Greit å ha et ekstra sett me felga bak.
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hehe:) Ja satsa på d blir skogen på meg og. Bestille ny oljekjøler og radioator når eg får lønning;) Å vist noken har noken 17 toms momo felga so er eg intrisert i det. såg heilt mongo ut å kjøre me stålfelga bak:P. Greit å ha et ekstra sett me felga bak. Det er bra, vi har allerede satt igang planlegging om kolonne kjøring nedover fra Førde, drar med oss Stryningene på Skei osv Kjøre Hemsedal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå