Ryeng1 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Da har jeg fått to bud på 130k og et på 135k men blir litt for lavt. Ingen som er villig til å gi mer for en slik bil altså? Da blir det isåfall til at jeg beholder den selv for gir den ikke bort heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 DA er bilen solgt blir levert på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Solgt til meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Solgt til meg faktisk Nei, så dæven Bra den forblir i klubben iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Solgt til meg faktisk Nei, så dæven Bra den forblir i klubben iallefall Hehe men var min far du pratet med. han ringte meg idag og sa han hadde handlet ny bil til oss, så blir morro med en ny e46 i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg