høyberg Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null fin bmw 320d til salgs kjøpte bilen i mars 2009, men må nå desverre selge den pga tap av førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Nydelig bil Klart en drømmebil, selv om den har gått noe langt for min del, men den tåler fortsatt mye mer i gode hender Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Langt? Teit utsagn, og spesielt i en salgstråd. Bilen har gått normalt ihht. alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 99000km er ikke langt i det hele tatt, hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg vurdert denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Pen bil dette. Går greit også. Mistet lappen samme dag jeg fikk norske skilter på den jeg.... Her er noen bilder jeg tok når jeg hadde den: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/07/2 ... _sport.htm Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høyberg Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 hehe sjå der ja. beste bmw jeg har hatt skulle ønske jeg hadde lappen enda. ble tatt av sivil politi bil oppe på dovre fjell under en forbi kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 hehe sjå der ja. beste bmw jeg har hatt skulle ønske jeg hadde lappen enda. ble tatt av sivil politi bil oppe på dovre fjell under en forbi kjøring Hmm.. Ikke bra for førerkortet den bilen der tydeligvis.. Jeg ble tatt med radar etter en forbikjøring i Skreifjella... Var uten lappen i 10 mnd. og fikk 10.000,- i bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høyberg Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 [ hehe ikke gøy. hvilken fart hadde du ? jeg ble tatt i 133 i 80 sonen. i gjennomsnitt. men har ikke hørt noe fra politiet enda. er spent på dommen! men får vel over 10 måne jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Jeg ble målt til 117 i 70-sona, så det blir vel mye av det samme kanskje.. Det var egentlig 9 mnd, men fikk 1 mnd tillegg for 4 prikker... (De kunne visstnok legge til 1-3 mnd for 4 prikker, men valgte å legge til "bare" 1, fordi forbikjøringen ellers var "aktsom") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høyberg Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 ja. det e surt. men får bare holde seg i nakken å ikkje kjøre på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 ja. det e surt. men får bare holde seg i nakken å ikkje kjøre på en stund Lykke til 10 mnd. går faktisk fort når man først er igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg