hagenisse Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Husk HD-knappen og overse min håpløse ratting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Tøft, tror jeg må vurdere et slikt kamera også etter hvert gitt. Det var ikke store saken og heller ikke pris egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Jeg har egentlig lyst på et slikt kamera selv. Hvordan fungerer det og hva måtte du ut med for det? Er det vanskelig å feste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Et par store lapper. Er veldig pek og klikk, både kameraet og redigeringsprogrammet som følger med. Kjekt for som egentlig ikke gidder drive med videoredigering. Jeg er kjempefornøyd, men ser det sliter litt når det blir mørkt ute. Det er dog sjelden et problem på banekjøringer som er det eneste jeg skal bruke det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Tøft. Herlig å se at du kikker i speilet, rett inn i kamera. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Knakene tøft. Fikk meget lyst på slikt nå gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Autoslalom er ganske morsomt å kjøre, men dørgende kjedelig å se på Det så ut som du klarte deg rimelig bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Kommer til å bli en racer på slalom du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Tikk takk Så ut som du kjørte bra de siste rundene, men hvor er tidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er det noe spor igjen på r-dekka dine nå da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Jada, godt over 1,6mm!! Neh, de holder vel et treff til, så må de byttes. Blir dyrt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Ikke så rart når du bruker de på autoslalom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er det noe spor igjen på r-dekka dine nå da? =) Usikker på om det var internt her men jeg for egen del har kjørt med samme dekk både på rudskogen, våler, rudskogen og masse autoslalom treff med mine øko dekk siden ifjor og tror faktisk skal klare hel helg på våler også. Greit nok så kjører jeg ikke like mye som nisse men satser like hardt ut ifra redskapen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 R-dekk er mye mykere enn gatedekk, så det er nok ikke så merkelig glenno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 R-dekk er mye mykere enn gatedekk, så det er nok ikke så merkelig glenno Ok sjønner. Kan jeg bruke dine på våler Dr_S? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå