e30lars Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 hei.. jeg har henta bil, det er en 1992 m5. jeg skal bare bruke motor, gir, el-nett, mellom aksling, kjøling og m-tech rattet. resten av delene på bil er til salgs... det er helt nye tsw 18 felger. med nye dekk.. og remsus effekt anlegg. forstillig og bakstilling selgest helst komplettete. man kan selge bakstillig og forstilling ver for seg. bare og komme med bud.. jeg oppdatere gjevnlig når deler blir solgt.. bilen er diamantsvart. hukser ikke nyangsen.. bilen er rustfri. men høyrefrem skjerm har en bulk. ( ved blinkfyset fremme) bilder kommer i morgen. MVH Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 kan godt ta bak bremsene. kan komme og hente i dag om de er skrudd av. hvordan baklys er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Lars. passer m5 diffen på min? vet du om jeg må bytte drivaksler også eller om jeg kan bruke de jeg har?. hadde vært artig med m5 diff og hvor mye for bakfanger og skjørt? litt nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hei Flatstift. Du har nok mindre dimensjon på dine drivakslinger enn M5en. Eventuelt kan du ta stikkakslingene i din 525 diff og sette på M5 diffen. Da skal den nok passe med dine drivakslinger. M5 har finere gjenger og enn de andre. Få med boltene hvis M5 diffen blir solgt separat. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hvilken tilsand er Remus anlegget i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 hei.. remus anlegget er bra.. det er ike noe rust som jeg har sett.. ganske pen lyd.. jeg må inn til tollvesenet til onsdag.. så det blir ikke begynt og demontert noe føre helgen trur jeg.. men jeg vil helst selge helebakstillinga mats gi meg et bud da.. er det et fint et.. så kan du sikkert få kjøpe vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 selge bakbremsene løst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 får se lars. må få dritten eu godkjent først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 mye for hele bakstillingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 ikke tenk på det mats;) hehe det fikser vi uansett hva er du byr du da ? det er ikke bare deg som er inntrisert i bakstilling hehe.. selgest til høystbudene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 hva er budet på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 hva er budet på da? hei.. det er litt mye bud og deler hehe.. hvem deler tenkte du på a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 bilder felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 har prøvd og legge til bilder.. får det faen ike til noen som veit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå