Eirik Viste Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Har til overs en slk katalysator etter en ombygging. Blir ikke problem ved Eu kontroll hvis motoren er i god stand. Og lyden er ikke spesielt høy. Selv ikke med bakpotte der også innmaten var tatt ut. Motoren blir merkbart sprekere. Gamle katalysatorer kan sluke en del effekt og bli ganske tette. Og nye er dyre å kjøpe. Så denne koster 400 kr + frakt , og er billig tuning for mer efekt. Eirik. 92 22 65 44.
Radeon Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Er det forskjeld på E36 M52 sin katalysator og E46 M52 sin katalysator?
Lars89 Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Er det forskjeld på E36 M52 sin katalysator og E46 M52 sin katalysator? Tillater meg å svare her... E36 har en katalysator under bilen mens E46 har en i hver manifold
Eirik Viste Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Takker for bidrag. Kjenner ikke E46 så godt, men lurte på om katalysatoren på eksosmanifoilen først kom på N54 motorene. Men har ikke en slik bil selv. Uansett passer denne til 320 og 323 med M52 motor.
Radeon Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Er det forskjeld på E36 M52 sin katalysator og E46 M52 sin katalysator? Tillater meg å svare her... E36 har en katalysator under bilen mens E46 har en i hver manifold Kunne se sånn ut etter en kjapp kikk ja...
Beta Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Kun M54 som har katalysatorene på hver manifold...
Eirik Viste Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Dette er en billig måte å få tak i kat uten innmat. Blir mest sannsynlig en sprekere bil etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå