///Mysild Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 har nok ikke mye å stille med halvard... er noe alla gatebil krsand hehe...
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Er en av de tøffeste E36ene jeg vet om, men tror ikke den er ekstrem nok
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Er en av de tøffeste E36ene jeg vet om, men tror ikke den er ekstrem nok ja, gule lykter gjør den mye bedre enn alle oss andre med m-tech
anders87 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Vet ikke hvor jeg skal spørr om det dette, så prøver meg her. Går det an og stille ut 2 biler på en person, eller er ikke det mulig? Kommer i en bil til en jeg kjenner som ikke er medlem, og tenkte litt på og ta med min egen også..
Gunnar Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Vet ikke hvor jeg skal spørr om det dette, så prøver meg her.Går det an og stille ut 2 biler på en person, eller er ikke det mulig? Kommer i en bil til en jeg kjenner som ikke er medlem, og tenkte litt på og ta med min egen også.. Vel, for å få bilen inn i pit'en må fører av bilen være medlem. Så da må du i så fall ta inn din først og så høre om du kan få kjøre inn den andre også ved å betale dobbelt. Ellers må den stå på parkeringsplassen ved side av kafeteriaen.
anders87 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Vel, for å få bilen inn i pit'en må fører av bilen være medlem. Så da må du i så fall ta inn din først og så høre om du kan få kjøre inn den andre også ved å betale dobbelt. Ellers må den stå på parkeringsplassen ved side av kafeteriaen. Aha, takk for svar Gunnar Er det noen jeg kan kontakte som kan avkrefte/bekrefte dette? Litt synd og komme dit med en bil som ikke får stilt ut.
Glenno Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 kan man komme på søndag for å kjøre? Ja så lenge du har betalt medlemskontigenten og baneleie .
Glenno Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Vel, for å få bilen inn i pit'en må fører av bilen være medlem. Så da må du i så fall ta inn din først og så høre om du kan få kjøre inn den andre også ved å betale dobbelt. Ellers må den stå på parkeringsplassen ved side av kafeteriaen. Aha, takk for svar Gunnar Er det noen jeg kan kontakte som kan avkrefte/bekrefte dette? Litt synd og komme dit med en bil som ikke får stilt ut. Kontakt styret i bmwccn: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/kontakt.htm
wicky124 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 kan man komme på søndag for å kjøre? Ja så lenge du har betalt medlemskontigenten og baneleie . og alle må ha hjelm?hmm...ødelegger frisyren min jo...
BreitBau Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Vet ikke hvor jeg skal spørr om det dette, så prøver meg her.Går det an og stille ut 2 biler på en person, eller er ikke det mulig? Kommer i en bil til en jeg kjenner som ikke er medlem, og tenkte litt på og ta med min egen også.. Jeg tar den med inn jeg anders
Glenno Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 kan man komme på søndag for å kjøre? Ja så lenge du har betalt medlemskontigenten og baneleie . og alle må ha hjelm?hmm...ødelegger frisyren min jo... Ja du trenger hjelm om du ikke skal kun kjøre familie kjøring da. Mere info om banekjøring her (velg banekjøring): http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/index.htm og her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=544147
Dr_S Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Er en av de tøffeste E36ene jeg vet om, men tror ikke den er ekstrem nok Det er ikke ekstreme biler på BMWCCN treff, så det er nok ingen fare
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Er en av de tøffeste E36ene jeg vet om, men tror ikke den er ekstrem nok Det er ikke ekstreme biler på BMWCCN treff, så det er nok ingen fare anders87s e46, kevin sin breitbau, og vegards oransje e36... spis buksene dine!
Dr_S Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Du synes de er ekstreme? De er stylet mer enn de fleste andre BMW, men synes ikke de er "ekstreme". En "ekstrem" showbil i mine øyne har lambodører, luftfjæring, 22" felg ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå