Jimxd Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Ryggelysene mine går ikke på når jeg setter i revers. Har sjekket at det ikke er pærene ja Bilen er en BMW e36 1992 modell. M50B25 motor (byttet motor på den, originalt en 320) Jeg begynner å lure på om det kan være noe brudd eller noe slikt. Noen som vet hva det muligens kan være eller hva jeg kan ta og sjekke for å se. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 sjekk stikket på siden av girkassen, tenker det er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Ledningene på stikket kan du også prøve å kortslutte. Hvis ryggelyset kommer på, er det bryteren i kassa som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Noen som nevnte det for meg. Har ikke så allverdens peiling men cirka hvor ligger den og hvordan ser den ut? :flush: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Midt under bilen på siden av girkassen ganske høyt oppe. Det er en bolt som er skrudd inn i kassa, med to pinner som stikker ut som kabelen er koblet til. Del nr 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 takk <3 (L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå