Øystein E30 M3 Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Hei Hvor i all verden får jeg kjøpt bmwccn skiltholderene? Jeg har selvsagt sett på shop`en til klubben,og sendt e-mail til klubben, men så langt ingen hell/svar. Må reklamere litt for klubben vår vettu
E30Frelst Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Hehe Dra på BMWCCN-treff! De pleier og selge de der! HVis ikke tror jeg at jeg har et sett ligende..
Sjøbuse Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 dra på biltilsynet og kjøp de livsfarlige de selger der. står hold avstand med så liten tekst at bilen bak må uforsvarlig nerme for og kunne lese det. ikke helt gjennom tenkt spørr du meg
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Jeg har 3-4 sett liggende. Send PM hvis du er interessert. Ellers så har hovedstyret nå bestilt opp nye sett med skiltholdere. Iflg presidenten håpet han på å få de levert før Vålertreffet
Øystein E30 M3 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Takker folkens Har nå sendt PM til Dr_s, satser på det ordner seg da Skulle gjerne reist mer på BMWtreff, men i år har det ikke klaffet med ett eneste av BMWccn sine treff på rudskogen eller våler Men men, satser på det passer bedre med neste års turnus Ha en fortsatt fin dag, godtfolk
sonic Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Kjøp Bimmers isteden Er det til ny type skilt (plast) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå