Blyfri Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Kom over denne for ikke så lenge siden, fikk bare lyst til å dele den her: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=7723 I mine øyne ett nyydelig eksemplar! Kan bare sette fingern på at pre-facelift speil hadde vært finere på den:) Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Tyskere kan det å bygge cleane biler! Hvis jeg skal pirke på noe er det pinglete eksos og manglende soting av vinduer men det er småpirk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Skikkelig pen bil, men jeg er ingen fan av så mye dekkstrekk som han har bak. Smalere felg og litt bredere dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Nydelig bil! Eneste jeg setter fingeren på er å fjerne emblemene... det er ikke jeg så glad i! Ellers en veldig veldig(!) deilig E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 SLIK skal E34 se ut! Mangler tøffere eksos, sorte DE lykter pluss kanskje solfilm? Fjerning av emblemer har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 nydelig bil, likte felgene selvom bakfelgene stakk litt langt ut/litt for bred.. ACS blir aldri feil på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 SLIK skal E34 se ut! Mangler tøffere eksos, sorte DE lykter pluss kanskje solfilm?Fjerning av emblemer har jeg lite til overs for. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Utrolig kul bil! Hadde lett kjøpt den hadde jeg hatt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 så nesten ut som en e30 pga så lav og felgene så langt ut... likte ikke innpresset på bakfelgene, ellers en kjempeflott bil i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Likhetene til E30 karosseriet er overveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Min mening: Digg dekkstrekk, feite felger, skikkelig tyskerstuk. Pent utført karrosseri, ingen unødvendig plast. Hadde det vært min bil hadde jeg: Senket den LITT mer, liker ikke luft mellom dekk og skjerm, byttet til hvite blink bak og beholdt emblemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 SLIK skal E34 se ut! Mangler tøffere eksos, sorte DE lykter pluss kanskje solfilm?Fjerning av emblemer har jeg lite til overs for. Det er sorte DE lykter på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Skikkelig pen bil, men jeg er ingen fan av så mye dekkstrekk som han har bak. Smalere felg og litt bredere dekk +1 samt fjerning av emblem er jeg heller ingen fan av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Tror nok at det hadde gjort seg med carbon emblemer foran og bak. Evt bare foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Liker det han har gjort med emblemene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå