Rabies Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Da var ny bil handlet Var egentlig ute etter en sekser denne gangen, men så fant jeg en cosmos-sort 97 mod. 318i med masse utstyr som jeg endte opp med å kjøpe. Utstyr: *El vinduer x4 *El takluke *7 knapper obc *Digitalt 2-sone klima *Sort skinn med varme i forstoler *Baklykter med hvit blink *Bakspeil med aut. blending *3-eiket airbagratt *7,5x17 M-contour (Kopi) Det som er gjort: Senket 70/40 (FK 60/40 fjærer, bonrath 10mm senkeskåler) Bilstein B8 Planer: *Zito titan 8,5- og 9,5x19 (Ligger og venter på våren) *Bakstilling med skivebremser (Har noe på gang) *ventilerte skiver og nytt stabstag forann (Har noe på gang) *M42/-44 *Fjerne hengerfeste (Jobber med saken) *Nye linser i lyktene *M3 sedan airdynamic sideskjørt *M-lister *ACS type1 frontleppe *ACS bakrutesenker *ACS 3-delt hekkspoiler *ACS carbonfiber hekkdiffuser (Blir en stund til da denne er DYR) *ACS (replica) type III felger *ACS sidespeil Er ikke så mye å ta bilder av enda (Rakk ikke å polere den i dag heller) men here it goes... Recarostolen til kiden er fast inventar Den gamle telefonholderen skal ut... Et lite bilde sånn den ser ut nå: Edit: Fant utstyrslista til bilen. 303 Cosmosschwarz metallic P8SW Leder Montana Schwarz *0534 Klimaautomatik 0658 BMW business cd rds 0255 Sport-lederlenkrad II mit airbag 0305 Fernbedienung f.zentralveriegelung 0401 Schiebe-hedebach, electrisch 0411 Fensterheber, electrisch vorn/hinten 0423 Fussmatten in hochflor-velours 0431 Innenspiegel, automatisch abblendend 0494 Sitzheizung fuer fahrer+beifarer 0498 Kopfstuetzen im fond 0520 Nebelscheinwerfer 0528 Automatische-umluft-controll (AUC) 0556 Aussentemperaturanzeige 0704 Sportfahrwerk, M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Takker Går bare å venter på i morgen så jeg kan polere og få på contourfelgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Gleder meg til bilder Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Høres bra ut! Hvilket karosseri ble det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 1997 mod, 318. Da blir det E36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Gratulerer med ny bil! Solgt Grompacten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Christopher: Ser pen og velholdt ut, men er helt original foreløpig. Bestiller senk i morgen Lars89: Ble E36 sedan... Kai-P: Thanx Grompacten legger jeg ut for salg i morgen regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Gratulerer med ny tralle;) Blir aritg og få se bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 samme farge og års modell som min jo:-) skulle nesten ha truffet hverandre en dag å tatt litt bilder når alt var på stell og med ny polerte biler å tatt litt bilder sammen. Må bare få takk i ny felg eller noen nye felger først. gratiss med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Spinx: Takker og bukker Er jo ikke så spennende å se på enda da. Men har planene klare (Og har fått ekstrajobb, så kanskje jeg faktisk får gjort noe mer enn å bare planlegge med denne bilen ) matsi: Photoshoot kunne vært noe ja Du får fiksa felger og jeg får senka og tatt litt rust på dørene, så burde det jo kunne gå ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Grattis med ny bil! Bra du går vekk fra compact karroseriet Vil forresten anbefale deg å heller spare litt ekstra å få gjort tingene skikkelig, i forhold til bare halvveis løsninger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Tenkte jeg skulle ha bil med rompe denne gangen Her skal ting gjøres skikkelig... Prøver å bestemme meg for om jeg skal senke med FK silverline justerbart eller om jeg skal kjøre 60/40 FK fjærer og bilstein B8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 vel, min erfaring er at ingen biler med samme senkesett blir like høye. personlig har jeg byttet senkesett 3 ganger på min E34 før jeg ble fornøyd. (det endte FK Köenigsport coilovers) så jeg vil anbefale å gå for coilovers med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Ja, har sett det variere litt det der... Får se det ann litt , men regner med det blir enten silverline eller highsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå