Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den senken så bra ut. :D

Takker og bukker ;)

Biltema partytelt?

Må sjekke det tror jeg...

Edit: Det på 3x6m virket jo helt genialt :D

Ser nesten ut som jeg må handle meg et sånt når lønninga kommer...

Skrevet

Heiv inn noen xenonlook pærer i grøftisene i dag, fra biltema av alle plasser, og ble faktisk positivt overasket :)

Ganske hvitt og fint lys...

Skal prøve å ta noen bilder i kveld ;)

Edit: Men når den ene dør samme dag så var det visst ikke bare gull og grønne skoger allikevel :roll:

Skrevet

I dag fikk jeg på plass Bilstein B8 foran, og jeg tror aldri jeg kommer til å kunne leve med noen andre dempere... :D

Forskjellen fra org. er helt enorm.

Bak kommer på plass så fort Mysild får skrudd dem av bilen sin.

Skrevet

Superbeetle: Måtte nesten ha på skålene også ja ;)

Bare gleder meg som en unge til å få på plass bakdemperne også nå, så jeg kan finne meg en plass å sette bilen litt på prøve :twisted:

Mysild: Ja, bilen din ble i hvertfall lav nok ;)

Bare få funnet ut av noe med hardheten nå...

Skrevet

fikset problemet ;-) hehe... tok inn 5 kmt/h opp nodelandsbakken nå... det var ikke maks stivet, hverken foran på demperen eller på fjærene :-P hehe... må få bytta bak snart :-P hehe

Skrevet

Ikke dumt ;)

Ja, må bare få det på bak og, så kan jeg få bytta selv også :P Kjenner jeg begynner å bli utålmodig ang. den testturen på langenesveien, men vil ikke presse bilen for hardt nå som den er så slakk på rompa :?

Skrevet

samme problemet med min... kjørte over kulia... tok svingen rett før vannet i 120... rompa kom og den understyrte en smule... så når alt blir bra, får vi ta den testturen sammen :-P regner med du får bakdemperene på torsdag eller fredagen...

Skrevet

Ja, den understyringa på E36 kan være irriterende :P Må få gjort noe med det der...

Hehe, "Fvn.no skriver at politiet fikk inn flere bekymringsmeldinger om to sorte bmw'er av eldre årgang som kjørte i høy hastighet på langenesveien.

Beredskapstroppen rykket ut bevæpnet med maskinpistoler og utstyrt med skuddsikre vester da bmw-sjåfører under fylte 30 år nesten utelukkende er veldig farlige kriminelle personer :P " Men kunne vært morsomt å testa en kveld...

Bare å si ifra når du får de av, så kommer jeg og henter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...