Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Den senken så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, ja du syntes det? Lurer på om jeg skal sette opp en liten hall av bjelker og presenning så jeg har en plass å stå og jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Da tror jeg nesten jeg hadde anbefalt et biltema party-telt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Den senken så bra ut. Takker og bukker Biltema partytelt? Må sjekke det tror jeg... Edit: Det på 3x6m virket jo helt genialt Ser nesten ut som jeg må handle meg et sånt når lønninga kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Fikk i hvertfall tatt vask, clay, lakkrens og voks i dag... Rakk ikke å polere da Men here it goes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Heiv inn noen xenonlook pærer i grøftisene i dag, fra biltema av alle plasser, og ble faktisk positivt overasket Ganske hvitt og fint lys... Skal prøve å ta noen bilder i kveld Edit: Men når den ene dør samme dag så var det visst ikke bare gull og grønne skoger allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 I dag fikk jeg på plass Bilstein B8 foran, og jeg tror aldri jeg kommer til å kunne leve med noen andre dempere... Forskjellen fra org. er helt enorm. Bak kommer på plass så fort Mysild får skrudd dem av bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Høres bra ut! Fått på senkeskålene også? Er ikke mye som kan sammenlignes med bilstein til E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 d2 kan hehe... og over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Superbeetle: Måtte nesten ha på skålene også ja Bare gleder meg som en unge til å få på plass bakdemperne også nå, så jeg kan finne meg en plass å sette bilen litt på prøve Mysild: Ja, bilen din ble i hvertfall lav nok Bare få funnet ut av noe med hardheten nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 fikset problemet hehe... tok inn 5 kmt/h opp nodelandsbakken nå... det var ikke maks stivet, hverken foran på demperen eller på fjærene hehe... må få bytta bak snart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Ikke dumt Ja, må bare få det på bak og, så kan jeg få bytta selv også Kjenner jeg begynner å bli utålmodig ang. den testturen på langenesveien, men vil ikke presse bilen for hardt nå som den er så slakk på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 samme problemet med min... kjørte over kulia... tok svingen rett før vannet i 120... rompa kom og den understyrte en smule... så når alt blir bra, får vi ta den testturen sammen regner med du får bakdemperene på torsdag eller fredagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Ja, den understyringa på E36 kan være irriterende Må få gjort noe med det der... Hehe, "Fvn.no skriver at politiet fikk inn flere bekymringsmeldinger om to sorte bmw'er av eldre årgang som kjørte i høy hastighet på langenesveien. Beredskapstroppen rykket ut bevæpnet med maskinpistoler og utstyrt med skuddsikre vester da bmw-sjåfører under fylte 30 år nesten utelukkende er veldig farlige kriminelle personer " Men kunne vært morsomt å testa en kveld... Bare å si ifra når du får de av, så kommer jeg og henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå