Disaster Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Sorte felger er ikke helt favoritten her heller, MEN Zito Titan syntes jeg er superkule!!Og... jeg syntes ikke du trenger M-tech! Jeg har fått mer og mer sansen for biler som ikke er gjort noe med utover senk(les mye senk) og kule felger! Så kan du jo si at m-tech er jo orginalt det også, men er egentlig mer spesielt med kul bil uten m-tech. Går f.eks an å ha den dønn orginal men med m-tech lister(som er mye finere enn de orginale) Så må du ha oransje blinkere Litt enig her, vurderer m-tech sideskjørt men er ikke helt bevist på om jeg skal velge det? syns ikke de er så fine, samtidig som det blir mer og mer vanlig at "alle" skal ha det? Kanskje komponere og lage noe annet selv? får se Alt er mulig om viljen er tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 m-lister skal jeg ha, og jeg syntes at m3-sedan skjørtene er så diskrete at de også kan brukes på en bil som skal være "non-m". Også får vi jo se hvor mye senk jeg kan ha med de nye felgene på da Oransje/mørke blinkere sliter jeg fortsatt med. Vanskelig å bestemme seg. Tenkte mørke ville fullført looken lit sammen med felgene da. Klart du må ha mørke blinkere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 du må har oransje! kontraster gutt! kontraster! blir FOR sort hvis alt er mørkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Mulig, mulig... Får forske litt mer på det Men i dag fikk jeg felgene mine... Satan for noen beist de bakfelgene er (Har ikke hatt så svære felger før jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 m-lister skal jeg ha, og jeg syntes at m3-sedan skjørtene er så diskrete at de også kan brukes på en bil som skal være "non-m". Også får vi jo se hvor mye senk jeg kan ha med de nye felgene på da Oransje/mørke blinkere sliter jeg fortsatt med. Vanskelig å bestemme seg. Tenkte mørke ville fullført looken lit sammen med felgene da. M3 sedan skjørtene er kule, og så diskret at man kun legger merke til dem om de ikke er der.. Ang senk så kan du jo ikke feige ut nå Blinkere bør være hvite eller oransje, sorte tror jeg blir helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Hehe, nei, vil jo ikke heve fartshumphøvleren min, men det skal jo gå ann å kjøre da Får se hvordan det går, og hvor mye valsing som må til... Skulle ikke hatt helt sorte blinkere i såfall da. Sånn røykfargede luringer jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Kan jeg forresten bruke vanlig autoglym super resin polish og techwaxII på felger? Tenkte å stelle litt med dem nå i vinter før jeg legger dekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 du kan, men jeg ville brukt felgvoks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Jeg tok lakkrens, polering, voks + forsegling på innside og utside av felgene mine i fjor vinter. Nå når jeg byttet etter sesongen trengte de bare én runde med svampen på innsiden så var de skinnende ren igjen. Funket fint det! Kan vel dog være "enklere" med produkter som er laget spesielt for felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 du kan, men jeg ville brukt felgvoks! Ok. Noen spesiell type jeg burde bruke? Gjerne noe som ikke slakter matbudsjettet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Jeg tok lakkrens, polering, voks + forsegling på innside og utside av felgene mine i fjor vinter. Nå når jeg byttet etter sesongen trengte de bare én runde med svampen på innsiden så var de skinnende ren igjen. Funket fint det! Kan vel dog være "enklere" med produkter som er laget spesielt for felger. Var det megs du brukte da eller? Mysild anbefalte jo felgvoks, men hvis noe av det jeg har liggende fungerer bra så er det jo en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 En salig blanding av det og autoglym egentlig. Jeg tenkte i grunnen da bare at det måtte funke, og ikkje kunne skade, siden det var lakk på felgene Men det krevde jo en hel del gnikking med såpass mange "runder" med mine 20 eikers Positivt overasket når jeg vasket i forrige uke iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Kan tenke meg du har slitt litt ja. Heldigvis har jeg bare 5-eika men jeg ble plutselig skeptisk til kantene på mine da? Ble usikker på om det er klarlakk over dem eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 bruk tech waxen du da... drit i autogylmmen... med mindre du skal ha mer skinn i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ok. Poenget var jo bare å forsegle for å gjøre dem lettere å vedlikeholde. Bare trodde det kanskje ville være lurt å smoothe overflatene litt med polish først. Men nå har jeg jo i hvertfall noe å gjøre til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå