Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Sorte felger er ikke helt favoritten her heller, MEN Zito Titan syntes jeg er superkule!!

Og... jeg syntes ikke du trenger M-tech! Jeg har fått mer og mer sansen for biler som ikke er gjort noe med utover senk(les mye senk) og kule felger!

Så kan du jo si at m-tech er jo orginalt det også, men er egentlig mer spesielt med kul bil uten m-tech.

Går f.eks an å ha den dønn orginal men med m-tech lister(som er mye finere enn de orginale)

Så må du ha oransje blinkere :wink:

Litt enig her, vurderer m-tech sideskjørt men er ikke helt bevist på om jeg skal velge det? syns ikke de er så fine, samtidig som det blir mer og mer vanlig at "alle" skal ha det? Kanskje komponere og lage noe annet selv? får se :-) Alt er mulig om viljen er tilstede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

m-lister skal jeg ha, og jeg syntes at m3-sedan skjørtene er så diskrete at de også kan brukes på en bil som skal være "non-m".

Også får vi jo se hvor mye senk jeg kan ha med de nye felgene på da :?

Oransje/mørke blinkere sliter jeg fortsatt med. Vanskelig å bestemme seg. Tenkte mørke ville fullført looken lit sammen med felgene da.

Klart du må ha mørke blinkere da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-lister skal jeg ha, og jeg syntes at m3-sedan skjørtene er så diskrete at de også kan brukes på en bil som skal være "non-m".

Også får vi jo se hvor mye senk jeg kan ha med de nye felgene på da :?

Oransje/mørke blinkere sliter jeg fortsatt med. Vanskelig å bestemme seg. Tenkte mørke ville fullført looken lit sammen med felgene da.

M3 sedan skjørtene er kule, og så diskret at man kun legger merke til dem om de ikke er der.. :)

Ang senk så kan du jo ikke feige ut nå :P

Blinkere bør være hvite eller oransje, sorte tror jeg blir helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok lakkrens, polering, voks + forsegling på innside og utside av felgene mine i fjor vinter. Nå når jeg byttet etter sesongen trengte de bare én runde med svampen på innsiden så var de skinnende ren igjen. 8) Funket fint det! Kan vel dog være "enklere" med produkter som er laget spesielt for felger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok lakkrens, polering, voks + forsegling på innside og utside av felgene mine i fjor vinter. Nå når jeg byttet etter sesongen trengte de bare én runde med svampen på innsiden så var de skinnende ren igjen. 8) Funket fint det! Kan vel dog være "enklere" med produkter som er laget spesielt for felger. :)

Var det megs du brukte da eller?

Mysild anbefalte jo felgvoks, men hvis noe av det jeg har liggende fungerer bra så er det jo en begynnelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...