bmwkizn Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Etter min smak så er det ikke noe som kler orange blinkers så godt som svart E36 Ser perfekt ut etter min smak. Vurderer å fjerne lyktesenkerne å montere orange selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Må nok si meg enig der. Ble spesiellt frelst når jeg fant dette bildet i E36 bildetråden her om dagen... Nesten så jeg vurderte å droppe både 19 tommere og acs og gå for m-tech og BBS RC... men bare nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 hehe...den sedanen på det bildet er virkelig noe av det peneste jeg har sett!! Så enkelt og alikevel så utrolig kult! Vurdert en slik M-tech vinge? Er vel bbs lm og ikke rc på det bildet, men jeg syntes egentlig at rc kler e36 bedre, lm begynner å bli litt vel mye kopier av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hmmm, mente dette skulle være RC, men skal ikke påstå noe... Trenger ikke M-tech vinge jeg. Har jo schnitzer vinge på vei i posten Edit: Hørte forresten plutselig jenteungen på 3 snakke om "aschenitzer" på kjøkkenet i kveld... Stolt pappa Edit2: De felgene ser nesten ut som en krysning av LM og RC. Det er noe med kanten som ikke stemmer i forhold til LM men den har heller ikke disse senterdekslene som RC har. Merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 En ting jeg har lurt på: Som dere ser av bildene på side 17 så har jeg antenne i bakruta. Men om jeg fjerner selve antenna, og bare har den "plata", vil jeg kunne montere en ACS bakrutesenker over denne? Eventuellt vil jeg kunne bruke dremel e.l. og slipe ned en del av denne plata og fortsatt holde det vanntett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 min med 19 zito.. 5 serie impress da.. er bare å kjøre på de felga er grisetøffe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Må nok si meg enig der. Ble spesiellt frelst når jeg fant dette bildet i E36 bildetråden her om dagen... Nesten så jeg vurderte å droppe både 19 tommere og acs og gå for m-tech og BBS RC... men bare nesten blir vel noe feil med oransj forran og hvite bak da, nei, få maka vekk denna ekle snøen nå så vi kan hive på sommerdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Christer: Ble jo ikke mindre klar for våren nå da Men måtte vel valse en del for å få de på kan jeg tenke meg... Spiff: Jeg har jo mørk blink bak da, så tror ikke det vil bli så ille Savner sommerdekka selv nå, men er jo moro med litt sladdeføre også. Edit: Nå ble jeg stoppa av onkel IGJEN... Denne gangen fulgte de etter meg og tok sjekk av vognkort og lappen hjemme i min egen innkjørsel Også jeg som bare hadde kjørt jenteungen i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Jaja, plutselig hadde man supersprint eksos også på vei Må bare få fjernet hengerfestet nå, så begynner rompa på bilen å ligne på noe... Får bare håpe posten ikke er ALTFOR treig med pakkene jeg venter på nå i jula... Regner med å få på plass AE i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 har du garasje og stå i du da? kunne tenkt meg og fått tak i no orntlig verksted lokale og kunne mekke på selv jeg.. si fra når du har fått av hengerfeste på din, så kan du ta mitt også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Dårlig med garasje her i gården, så verksted hadde ikke vært å forakte Ikke morsomt å stå ute å skru i timesvis når det begynner å regne midt i jobben Skal si ifra når jeg finner ut av det vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Da var AE på plass. Dårlig mobilbilde foreløpig siden kjærringa har rydda og da finner jeg ingenting, deriblandt kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 er det ccfl ringer? ser ut som at dem lyser mye svakere på passasjer sida enn på andre side på bilde, men er kansje mobil kamera som gjør det? ble hvertfall bra med AE da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 har du satt ringene på innsia eller utsia innerglassene?ser ut som innsia... ville flyttet de ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Ser bra ut dette, men kanskje det hadde sett enda bedre ut med mørke blinkere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå