Rabies Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Spiff: Det er CCFL ja... De lyser kraftigere på førersiden på bildet siden de på pass.siden er kalde og de andre nettopp er montert i lykten inne i varmen. Lyser jevnt nå Mysild: Monterte dem rett på reflektoren jeg. Passet bra siden jeg skal bytte lykteglass etterhvert. Ser bedre ut irl. Bildet lyver litt. Kai-P.: Hehe, har satt på de mørke blinkerne igjen... Ble litt feil med de oransje syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Fikk forresten pakke fra koed i dag. 1 ac schnitzer hekkspoiler og schnitzer girkule... Men koed presterte å sende meg girkule til automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 jepp... men de må på andre sia, ser utvilsomt bedre ut ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Det får i såfall bli når jeg bytter lykteglass... Jeg er fornøyd, så de får bli der de er foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Hmmm, nå lyser ccfl ringen på høyre fjernlys mye svakere enn de andre. Og flimrer på en måte... Noe jeg har gjort feil, er dette en typisk reklamasjonsfeil eller er det sansynlig at den bare er treig med å tenne skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Hmmm, nå lyser ccfl ringen på høyre fjernlys mye svakere enn de andre. Og flimrer på en måte... Noe jeg har gjort feil, er dette en typisk reklamasjonsfeil eller er det sansynlig at den bare er treig med å tenne skikkelig? Er slik angeleyes er Får nok reklamert de, ut med lykten, mye styr, 2 uker senere så er det samme feilen bare på andre siden.. Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 trikset er å la dem stå på i ca 20-30 min konstant slik at all gass har antent skikkelig... er det da noe galt, er det ringen... men regner med du monterte, fyrte opp bilen og ut å kjørte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Joda, har latt dem stå på i opptil halvannen time, prøvd å la fjernlysene stå på en stund (for å varme ringen, siden jeg har lest at ccfl ikke er noe glad i kulde) men ringen er død nå, så skal opp på biltema å kjefte litt Miniupdate: Ikke noe stort, men det er da noe Ja, jeg vet at jeg må rydde i bilen Edit: Også har jeg jo denne godsaken liggende som skal på til våren. Orginal ac schnitzer Beklager dårlig bildekvalitet, men finner ikke kameraet, så må bruke mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Morsomt at flere blir Schnitzerhorer, som du så elegant uttalte i en annen tråd Girkula er dritlekker og vingen kommer til å løfte inntrykket ganske så bra når den kommer på. Har bestemt meg for å starte en ACS-samling til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Ja, noe må man jo gjøre med vogna når alle andre handler m-tech Tror også at vingen kommer til å bli veldig kledelig på bilen, må bare borre ut de gamle skruene som er knekt i festene og gjenge opp på nytt. Og et par strøk lakk hadde den nok ikke hatt vondt av. Får vi se noe ACS snæx på IX'en etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 HAr opplevd at ringene mine ikke lyser heeelt når bilen står ute og det var minus grader. Men med en gang lyktene blir litt varme kommer de seg. Ellers så er jeg enig med mysild, flytt de ut Ser mye bedre ut, for ringene dine forsvinner fort når man ser bilen på skrått liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Jeg har også merket en viss motvilje fra ringene i minusgrader, men denne ringen er helt steindau nå Blir nok til at jeg flytter ringene ut, men først må jeg få tak i nye "linseglass" til nærlysene da mine er brent. Edit: Og nå fikk jeg nettopp sporingsnr. på supersprint eksosen min... Mangler bare schnitzer-diffusor og -bakrutesenker nå, så kommer bilen til å ha deiligere rompe enn jennifer lopez Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 mine funker fint... selv i 15 minus som det er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 De tre som funker hos meg funker også fint, men tar gjerne 30sek til 1 min før de er helt tent Jeg har jo en del kondens i venstre lykta da så det har sikkert noe med saken å gjøre (ringen på fjernlyset der som er verst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 rart... mine funker gull gjort det i over 1.5 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå