Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Spiff: Det er CCFL ja... De lyser kraftigere på førersiden på bildet siden de på pass.siden er kalde og de andre nettopp er montert i lykten inne i varmen. Lyser jevnt nå ;)

Mysild: Monterte dem rett på reflektoren jeg. Passet bra siden jeg skal bytte lykteglass etterhvert. Ser bedre ut irl. Bildet lyver litt.

Kai-P.: Hehe, har satt på de mørke blinkerne igjen... Ble litt feil med de oransje syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, nå lyser ccfl ringen på høyre fjernlys mye svakere enn de andre. Og flimrer på en måte...

Noe jeg har gjort feil, er dette en typisk reklamasjonsfeil eller er det sansynlig at den bare er treig med å tenne skikkelig?

Er slik angeleyes er :wink:

Får nok reklamert de, ut med lykten, mye styr, 2 uker senere så er det samme feilen bare på andre siden.. :roll:

Hvor kjøpte du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har latt dem stå på i opptil halvannen time, prøvd å la fjernlysene stå på en stund (for å varme ringen, siden jeg har lest at ccfl ikke er noe glad i kulde) men ringen er død nå, så skal opp på biltema å kjefte litt :P

Miniupdate: Ikke noe stort, men det er da noe ;)

xr23zuiw8d0j2a5ipm9n.jpg

Ja, jeg vet at jeg må rydde i bilen :oops:

Edit: Også har jeg jo denne godsaken liggende som skal på til våren.

Orginal ac schnitzer :D

mwoh0utobibgvbovsdop.jpg

Beklager dårlig bildekvalitet, men finner ikke kameraet, så må bruke mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at flere blir Schnitzerhorer, som du så elegant uttalte i en annen tråd :lol: Girkula er dritlekker og vingen kommer til å løfte inntrykket ganske så bra når den kommer på. Har bestemt meg for å starte en ACS-samling til E30 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe må man jo gjøre med vogna når alle andre handler m-tech ;)

Tror også at vingen kommer til å bli veldig kledelig på bilen, må bare borre ut de gamle skruene som er knekt i festene og gjenge opp på nytt. Og et par strøk lakk hadde den nok ikke hatt vondt av.

Får vi se noe ACS snæx på IX'en etterhvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr opplevd at ringene mine ikke lyser heeelt når bilen står ute og det var minus grader. Men med en gang lyktene blir litt varme kommer de seg.

Ellers så er jeg enig med mysild, flytt de ut :) Ser mye bedre ut, for ringene dine forsvinner fort når man ser bilen på skrått liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket en viss motvilje fra ringene i minusgrader, men denne ringen er helt steindau nå :(

Blir nok til at jeg flytter ringene ut, men først må jeg få tak i nye "linseglass" til nærlysene da mine er brent.

Edit: Og nå fikk jeg nettopp sporingsnr. på supersprint eksosen min... Mangler bare schnitzer-diffusor og -bakrutesenker nå, så kommer bilen til å ha deiligere rompe enn jennifer lopez :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...