Rabies Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Joa, men du vet hva du driver med. Det gjør ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Mine funker også gull i kulda E alltid sånn med biltema. Noen ting funker i 10 år og andre ting i 10 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 rart... mine funker gull gjort det i over 1.5 år nå med bruk hver dag? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Med bruk 20 min annenhver lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 ja, det var det det var, hehe og godt nytt år forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hehe, godt nyttår ja *Hente supersprint eksos på posten i morra * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Da ligger supersprint eksosen i gangen sammen med schnitzer vingen og et taktrekk, og irriterer vettet av kjærringa Også har jeg bestillt meg ac schnitzer pedaler, fotviler og brekkhåndtak. Får også med acs emblemer til M-lister, så da må jeg vel ha nye lister også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Se det! Svart taktrekk, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja, men det er til grompacten... Solgte den til gamlingen, og lovte å få fiksa taktrekk før han kom hjem fra jobb i vietnam. Også kom jeg over et svart et til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Skjønner, da blir han nok fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja, satser på det... Nå håper jeg bare det kan bli varmere snart. Har lyst til å begynne å montere eksosen og forske mer på fjerning av hengerfeste, men orker ikke å holde på i garasjen i 15 blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Hei å godt nyttår Blir skikkelig bra dette med ACS. Derfor du solgte meg M-tech pedalene å girkula ja. var ACS du skulle gå for Blir knall det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Hehe, alle andre går jo for m-tech eller noe uoriginalt så... (schnitzer er jo ikke originalt, men såpass anerkjent at det likegodt kunne vært det ) Vil ha mest mulig acs-look. Men får jo min egen lille vri på det med 19" felgene og M3 skjørt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå