Rabies Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Litt nye smådeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Nå er 19" felgene på vei bort... Blir byttet mot et sett 17" BBS RC i stedet, som skal få en liten touch up før våren. Så skal dekkene spinnes ut og felgene skal deles og pusses skikkelig opp til vinteren igjen. Mulig senteret blir lakkert opp i gull med matchende skruer, men det er en vurderingssak fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 BBS RC blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 17" er akkurat litt for lite hehe Var vel deg jeg møtte på i tunnellen gjennom byen i dag. Du må ikke tyne den stakkars bilen sånn i vinterkulda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Fett! 17" er helt perfekt på E36!! 8 og 9"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Kai: Hehe, var det jeg tenkte også AdIoS: Prøvde å yppe litt da, men du var jo ikke med Så først bare E36 coupé, men når jeg kom forbi og så de gule lysa dine tenkte jeg at jeg skulle fyre litt. Og bilen var god og varm, så det er no pro... Superbeetle: 7,5-/8,5... Er 042/042, 2-delte av denne typen: http://www.idon-industries.com/bimmer/bbs/17.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Tror nok de felgene kommer til å passe bilen perfekt Blir en ren og clean look. Andre enn meg som gleder seg til den fordømrende snøen forsvinner for godt regner jeg med:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Gleder meg som en unge jeg. Men jeg syntes egentlig snøen kunne forsvunnet FOR GODT, som i blitt borte og aldri kommet tilbake Har stor tro på disse felgene ja. Syntes de minner litt om en kryssning mellom RC style 5 og LM... Og det blir nok VELDIG bra med LM replica på E30'n din og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Haha, lå jo bare å lunka bak deg og holdt følge med deg. Pizza var bestilt, så måtte tilbake til Pizzabakeren å hente den, så kunne ikke kjøre fra deg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Pfft, du var bare redd for å bli frakjørt av en 318 Haha, må huske at dette er en kar som ikke går av veien for å yppe med noen, uansett motorstørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 BBS blir helt sikkert knall på bilen din Rabies! Har du montert på ACS pedalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Har montert girkule, håndbrekk og fotstøtte, men venter litt med pedalene siden det er så kaldt og hvitt i Kristiansand for tiden at jeg ikke orker å holde på ute... Mister nok tålmodigheten og trosser kulda snart da om jeg kjenner meg selv rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Pfft, du var bare redd for å bli frakjørt av en 318 Haha, må huske at dette er en kar som ikke går av veien for å yppe med noen, uansett motorstørrelse Åhr, typisk, ble "busta" der ja hehe Kan jo anbefale deg å ta turen til en selvvaskehall for å finne et noenlunde oppvarma sted. Bare å dra dit sent på kvelden, så blir du ikke kasta ut... Og så kan du jo ta en god vask i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Har montert girkule, håndbrekk og fotstøtte, men venter litt med pedalene siden det er så kaldt og hvitt i Kristiansand for tiden at jeg ikke orker å holde på ute... Mister nok tålmodigheten og trosser kulda snart da om jeg kjenner meg selv rett Hehe, er snø og kulde nok ja! Tenkte å kjøre til kr.sand idag, men måtte droppe det da båten er fryst fast så kommer meg ikke over til hytta Men du får slenge opp bilde så fort du får montert pedalene, er litt nysjerrig på resultatet Btw, er få ting som er mer morsomt enn å slå noen med større motor! Kjørte forbi en porsche 911 ved påkjøringen til motorveien inn mot stavanger med 316 compact, det føltes helt rått! Men... Det gikk ikke lenge før den tok meg igjen og var ute av synet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 AdIoS: Det hørtes jo ikke dumt ut i det hele tatt Og en vask hadde virkelig vært på sin plass nå. Bilen har jo nesten fått pels in2you: Skal få ut noen bilder så fort alt er på plass og jeg har fått rydda og vaska ut av bilen innvendig. Ser ut som en dass nå. Hehe morsomt å flise motorsterke biler ja. Jeg kjørte på E39 inn mot stavanger selv rett før der det går fra 2 til 4 felt, og det var ganske solid kø, så jeg tenkte at "nå er gamlemor ute med fiestaen sin". Gikk vel i 70 elns. La meg i venstre så fort det ble et ekstra felt og la fjøla i gulvet i irritasjon og hadde vel 140 når jeg passerte køskaperen: En calypso(?)rød E31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå