Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Det kalles "herjestuk" og vil nok ikke akkurat bedre ditt forhold til Politiet Hehe, er godt vandt med blånisser nå jeg Har jo slitt med at de kommer å maser på meg når jeg kjører i compacten. I går holdt det å stå ved siden av sedanen Kai-P: 75/40 ser jo grisebøst ut, men jeg er litt skeptisk til gautefall til vinteren da så vurderte jo coilovers, men har jo andre ting å bruke penger på også. Hvordan er fremkommeligheten med så mye senk? Tenker på snø og bajsføre... Astri: Thanx Mysild: Må jo vurderes det ja. Høres fett ut, så lenge det ikke påvirker bilen på noen negativ måte at de er laget for sekser... Men vil de ikke egentlig bare være litt stivere enn firer-dempere? I såfall er jeg veldig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 ja, vil jo tro de er litt mer harde bare... kan undersøke litt kittet jeg vil ha, koster ca 1500dollar hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Når tror du at de ville vært leveringsklare da Sondre? Må få bilen nærmere jorda fort som fy. Ser ut som en forhistorisk X5 i fronten Edit: Du må få deg en kid eller noe så du får mer å bruke penger på ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Jeg innrømmer at framkommeligheten nok ikke er den beste, men har stort sett gått greit, hadde GT-splittere tidligere og de måtte jeg skru av om vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Grattis med ny bil Skulle hatt interiøret ditt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Hmmm, om jeg fucker opp framkommeligheten totalt tror jeg dama skyter meg da er jo familiebil... Men b8 og 60/40 FK fjærer kunne kanskje vært noe. bmwkizn: Takk for det... Er storfornøyd med interiøret selv. Mangler bare sportstoler og litt smådetaljer som alu-pedaler o.l. nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 hehe... sikker på du vil senke så mye før vinteren) tenkte å bytte i vinter, men hvis du vil hadet, kan jeg bestille snart heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hmmm, om jeg fucker opp framkommeligheten totalt tror jeg dama skyter meg da er jo familiebil... Men b8 og 60/40 FK fjærer kunne kanskje vært noe. Det funker sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Tja... Tror jeg skal kunne håndtere lav bil den uka i februar vi har snø"kaos" på sørlandet. (Som alltid kommer på ca samme tid, og folk er ALLTID like uforberedt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Er den uka du har vinterbilen til. Tror jeg går for Volvo i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Er den uka man har venner og familie sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 eller fra okt til apr der man har mammas bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Ja, er jo de som har den luksusen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Da var FK 60/40 fjærer, nytt panseremblem og en lakkstift bestillt (Må ta noe rust) Og deal er gjort ang. bilstein B8 og 10mm senkeskåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå