Superbeetle Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Blir nok bra det!! Bilstein er gromt! Jeg savnet bilen min for første gang nå, da jeg såg den lave sedanen på forrige side. Det er bare SÅ riktig senk på E36.. Hadde du kjøpt contour felger også? blir nok bra! Bare ikke mal de hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 mine dempere han skal ha, så blir nok som min, men jeg skal lavere... de felgene holdt på å bli hvite! noe imot det? tøff der du er langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 hehe....tror bare ikke det ville blitt fint på hans bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 hehe....tror bare ikke det ville blitt fint på hans bil.. hmmmmm... vet ikke hordan jeg skal tolke dette billa... muligens jeg må inn å endre litt i skrytetråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Blir nok bra det!! Bilstein er gromt!Jeg savnet bilen min for første gang nå, da jeg såg den lave sedanen på forrige side. Det er bare SÅ riktig senk på E36.. Hadde du kjøpt contour felger også? blir nok bra! Bare ikke mal de hvite.. Har ikke vært så heldig å prøve bilstein enda, men gleder meg til å henge skikkelig fast i asfalten igjen. Kjøper Mysild sine Regner med at jeg kjører på 60/40 nå i vinter, og hiver på skålene til våren. Og contour er også kjøpt av mysild Men de blir ikke hvite på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Bare sett dem på med en gang, merker ikke noe forskjell, annet enn det visuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 like greit å ta de på når du først har alt av... men noen her må endre sin signatur hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Har jo compacten enda da Så den ekstra centimeteren har ikke noe å si for fremkommeligheten på møkkaføre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 nope... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Men det kan jo ha noe å si i forb. med godkjenning kanskje? Eller kommer man over klossen med 70/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 hehe... det vil jeg ikke tro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Vil ikke tro hva? At det har noe å si i forb. med godkjenning, eller at man kommer over klossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 kommer nok ikke over klossen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Hmmm, prøve 60 først kanskje da. Vil jo ha det godkjent Fått på contour'ene forann btw... Skal ned på jobben til svogeren min etterpå å prøve å få ut låseboltene bak. Sitter som sveist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Er ikke sikkert du kommer over denne klossen med 60mm heller Men bare kjør til Bergen, så slipper du hele styret med klosser og testing om det tar bort både her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå