///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 sikker på de har kloss i arendal? tviler på at evje har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Da blir det nok evje neste Fikk endelig ut de jævla låseboltene og kasta dem til skogs. Muttertrekkeren, litt for store nøkler og hammer tok motet fra dem Så da er alle contourene på plassen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 BILDE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 start å poler! hehe men da regner jeg med du handler demperene? for jeg bestiller i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Jeg handler jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Jeg handler jeg vettu da er bestilling sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 good shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 good shit jeg bytter det så fort jeg får det hehe tar ikke lange tia når jeg vet hva jeg må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Blei pent! Men lakk tromlene svarte! No one needs to know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 good shit jeg bytter det så fort jeg får det hehe tar ikke lange tia når jeg vet hva jeg må gjøre Konge Har du noen idé om hvor lang leveringstid det er? Hvis det går relativt kjapt så driter jeg i å hive på senkefjærene på org. demperne. Men tar det en måned før du får sakene så blir jeg nok fort for gira på å senke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Blei pent! Men lakk tromlene svarte! No one needs to know Vurderer sterkt å skaffe meg en bakstilling med skivebremser relativt kjapt. Har jo lyst til å putte i en M42/-44 etterhvert, men tar det litt tid kan det nok hende jeg lakker tromlene som en midlertidig løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 good shit jeg bytter det så fort jeg får det hehe tar ikke lange tia når jeg vet hva jeg må gjøre Konge Har du noen idé om hvor lang leveringstid det er? Hvis det går relativt kjapt så driter jeg i å hive på senkefjærene på org. demperne. Men tar det en måned før du får sakene så blir jeg nok fort for gira på å senke han sender i dag, så får jo bare se hvor lang tid... under to uker sa han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 :whoa: \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 :whoa: \:D/ tenk å mye jeg gleder meg da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå